voor & na - progress foto gallerij *afvallen & trainen* #2

Discussie in 'De lounge' gestart door blijzwanger, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Heel mooi! Knap gedaan

2. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Juul, wat goed zeg!!!
    Vind dat altijd zo knap he, zo'n gezond verstand dieet. Ik dacht dat ik redelijk gezond verstand had maar wat eten betreft....

Hoe lang heb je hierover gedaan?

3. Imensa

Imensa Niet meer actief

Hihihi bedankt!!!
    Maar hoop niet dat zelfs mijn organen ooit gaan showen hoor:D 

4. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.208
    513
    113
    Haha, ja.. wist ook niet zo goed hoe ik het anders moest omschrijven ;)

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Jee.. wat een commentaar op Imensa kom ik weer tegen zeg. Wat is dat toch? Imensa is een lieverd met persoonlijkheid, een duidelijke mening, doorzettingsvermogen, hersens en looks. Ze verdiept zich in de dingen die ze doet, zodat ze weet waar ze over praat, geen half werk. In mijn ogen zijn dat goede eigenschappen. Ze is altijd bereid iemand te helpen ook, is gul met complimenten, dus..what's not to like? Ze maakt ook nog hele mooie foto's. En daar weet ze ook heel veel van af. Je zou er bijna jaloers van worden :D

6. Imensa

Imensa Niet meer actief

spieren ;)

7. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Dank jullie wel!

Die eerste foto is al wel wat ouder, die eerste 10 kg is er in een jaar "ongemerkt" vanaf gegaan toen ik afgestudeerd was, ging werken en (vooral) ging samenwonen ;). Regelmatiger leven dus. Dat scheelde al een boel.
    De laatste 20 kg is er de laatste anderhalf jaar afgegaan, waarbij ik bewust steeds stabilisatie fases heb ingebouwd om te wennen aan mijn nieuwe gewicht. Eerste 10 kg in 3 maanden eraf, aantal maanden bewust stabiel gebleven, toen in ca. 3 maanden 5 kg, paar maanden bewust stabiel gebleven, toen de laatste 5 kg in 2 maanden ofzo.
    Wat er snel afgaat komt er ook snel weer bij heb ik in het verleden gemerkt. Dus bewust voor een echt switch van levensstijl gekozen, wat ik ook de rest van mijn leven kan volhouden, zonder het gevoel dat ik een heleboel niet "mag". Ik mag af en toe best wat lekkers. Ik probeer minimaal de 80-20 regel aan te houden (maar meestal is het 90-10); 80% gezond/clean, 20% wat minder clean (wat niet meteen wil zeggen een Snickers ofzo!), maar het allerbelangrijkste: altijd 100% genieten! Ik kan inmiddels echt verlangen naar een bakje havermout met amandelmelk en bessen of magere kwark met aardbeien ipv naar koek en chocolade. Ik geniet van gezond eten, vind het echt lekker. Ik kook graag en vind het leuk om nieuwe gezonde recepten uit te proberen. Als ik toch eens "slecht" eet, voel ik me meteen lusteloos, moe en gewoon niet lekker in mijn vel. Ik merk het dus meteen, en dat is het me gewoon niet waard.

8. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Oh, en +1 trouwens.

9. Imensa

Imensa Niet meer actief

Bedankt voor de super leuke en lieve woorden!! Helpen doe ik met alle liefde, super te lezen dat mensen er ook echt iets aan hebben!
    That keeps me going ;)

@juul. wat zie je er top uit meid!!! cijfertjes zijn maar cijfertjes he.. kijk in de spiegel.

Fijn he die stieken! je kan er vanalles mee

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Juul je ziet er super uit!
    Imensa respect voor jou dat je ondanks je ziekte de kracht en motivatie kan vinden om te sporten. Je hebt een mooi lichaam! Wat ik helemaal mooi vind is dat je enorm vrouwelijk bent dat zie je zo vaak ook anders bij vrouwen die veel trainen.

Ik ga dinsdag beginnen met het body en fit afslankplan I cm met thuis sporten. Ik heb een crosstrainer, dumbells, springtouw en matje. Iemand hier toevallig ervaring met het body en fit afslank plan?

11. Imensa

Imensa Niet meer actief

:):)
    Wat ben je toch ook een lieverd!!!

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    ;) xxx

13. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Wauw, je ziet er super uit!!
    Juul, helaas foto's gemist :(

14. Logan

Logan Niet meer actief

Dankje:)

15. Imensa

Imensa Niet meer actief

logan: toch niets mis met een dikke tricep... cool juist ;)

16. Logan

Logan Niet meer actief

Meen je? Van mij mag die net wat strakker maar dat is misschien ook wel mijn eigen onzekerheid.

17. mamavanZenD

30 mei 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn voor en after. Nog 5 kilo en dan ben ik er :) . Eerste foto oktober vorig jaar 122 kilo :( . Nu 75 kilo. Heb een maagverkleining gehad en ben trots en heel happy met het resultaat en totaal geen spijt. Op de eerste foto walgde ik van mij zelf en sloot ik mezelf op in huis en nu zit ik zo goed in mijn vel en wordt bijna verslaafd aan sporten. Ga het liefst elke dag :) .

18. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ik heb ook behoorlijk tricep... Heb heel wat schouders moeten trainen omdat die kleiner waren in verhouding met rest van arm.

19. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Top prestatie! Mag je trots op zijn.

20. Logan

Logan Niet meer actief

Dit is best een idee! Dankje.

Wat een super verschil! Petje af.

Deel Deze Pagina