voor & na - progress foto gallerij *afvallen & trainen* #2

Discussie in 'De lounge' gestart door blijzwanger, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanZenD

30 mei 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankje meis. zie je mijn foto ook een keer :p. jij ziet er ook super uit.

2. mamavanZenD

30 mei 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt logan:).

imensa: jaloers op jou doorzetting vermogen. hoop ook ooit wat strakker te worden.

de rest ook allemaal knap. jammer dat er al veel foto's weg zijn hihi.

3. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Hihi. Thanx meis 😁

4. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    Maar is dat niet hetzelfde als dat er hier een topic word geopend met de vraag: uggs wel of niet fout? ;)

5. Imensa

Imensa Niet meer actief

Nee. Dat is een algemene vraag.. Dan nóg zou ik waarschijnlijk antwoorden met dat ik ze wel of niet mooi zou vinden..
    Maar het zou bvb heel anders zijn als iemand een foto van haar uggs post..
    In mijn ogen (en blijkbaar van meerdere) ga je niet op zo'n manier iets of iemand afkraken waar iemand plezier aan heeft!

Bvb... Jou vriendin komt lang.. Helemaal blij en trots komt ze haar nieuwe auto laten zien.. Jij loopt mee naar buiten je zegt damn wat een lelijke auto of wow wat een foute kleur!
    Dat doe je in mijn ogen gewoon niet..
    Anders is als jullie samen in de auto zitten en je algemeen een auto aanwijst die je ziet rijden en daarvan zegt dat ie lelijk is.. Daar krenk je de eigenaar niet mee ;)

Beide mag.. Maar de ene is niet erg tactvol, en komt verre van vriendelijk over ;)

6. Sammelskee

Sammelskee Bekend lid

16 jan 2013
    543
    1
    18
    Roosendaal
    Mijn resultaat tot nu toe.. van 135.6 naar ondertussen 108.4
    Op 21 mei een GBP gekregen en nu nog elke week sporten in het ziekenhuis en thuis oefeningen doen :)

Bijgevoegde bestanden:

7. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!

Dat dus!

Door Imensa heb ik inspiratie gekregen om ook te gaan trainen!
    Heb regelmatig meegelezen en veel gehad aan haar tips :cool:

Al ruim 10 kilo eraf, en mn spieren beginnen zich ook te ontwikkelen.

:)

8. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Zoooo ben ik ook weer is, om even in te haken in het "foute" lichaam verhaal over imensa.. komop heey, ik word zó moe van sommige mensen.. hoe durf je te zeggen dat een bepaald lichaamstype fout is?? Ik vind ook bepaalde lichamen niet mooi, zeg ik er iets over? Nee. En als ik dat wel zou doen zou hier de hel losbreken.. want dát mag je niet zeggen. ;)

En je mag al helemaal geen zelfvertrouwen hebben blijkbaar, want dan ben je arrogant.. en als je veel verstand van iets hebt en je wil helpen ben je betweterig? Suuuuure, omgekeerde wereld zeker?

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Goed bezig!

10. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Imensa wat een mooie foto's! Wat zie je er goed uit!
    Ik vind het juist super dat je je kennis met iedereen wilt delen en je altijd voor andere forumleden klaarstaat met tips en hulp!

Nora wat een verandering! Wat ben je een mooie vrouw!

Logan ook heel mooi! De foto's zien er goed uit!

Juul76 jammer dat ik jouw foto gemist heb!

MamavanZenD wat een mooie verandering! Wat goed dat je in zo'n korte tijd zoveel afgevallen bent!

Sammelskee wat goed dat je in zo'n korte tijd al zoveel bereikt hebt! Is echt goed te zien op je foto's!

Leuk zoveel nieuwe foto's! :)

11. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Weet je waar ik zo moe van word ( sorry hoor ) er word geklaagd over het feit dat we aan het discussiëren waren over maag verkleiningen enzo maar het continue door blijven gaan over hoe goed Imensa of hoe niet leuk je Imensa vind kan allemaal wel?

Maakt mij op zich niet uit hoor begrijp mij niet verkeerd maar discussiëren over hoe iemand tot dat gewicht is gekomen zoals op de geplaatste foto en waarom het op die manier is gedaan word gezien als irritant maar iemand de hemel in prijzen of de grond in boren is wel goed. Verry weird ;)

12. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Jij bent ook al goed bezig zeg :D

13. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Ik heb dit topic geopend en wat mij betreft mag er overal over gediscussieerd worden ;)

14. Imensa

Imensa Niet meer actief

hey jou heb ik gemist... waar was je :)

hoe gaat het trainen?

15. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Hahaha mooi zo ;)

16. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Even druk met andere dingen! :) trainen gaat goed, nu vooral droog aan het trainen dus groeien doe ik niet echt.. maar merk wel dat ik qua kracht goed vooruit ga!

Je ziet er goed uit!! :D

17. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Wat ik me nu ineens ging afvragen Imensa (en ik bedoel dit echt niet sneu), er gaat waarschijnlijk een dag komen dat het niet meer gaat. Je geeft zelf aan dat het in jouw geval net wat moeilijker is en echt respect dat je het kan en doet hoor.

Kan je je dan neerleggen bij het feit dat het allemaal 'vervalt' (weet niet zo direct een ander word)?

Ik bedoel kijk naar Schwarzenegger, dat zit allemaal niet zo strak meer. Of gaat dat 'verval' anders want bij jou is het allemaal natuurlijk opgebouwd en bij Schwarzenegger en vele andere bodybuilders en bodybuildsters zijn er wel wat middeltjes aan te pas gekomen.

Nogmaals, ik bedoel het helemaal niet slecht. Gewoon een oprechte vraag misschien niet al te best verwoordt...

18. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Mooie foto's, goed bezig allemaal!
    Net Obese USA gekeken, dat niet ik altijd bij huilen, ha, ha. Al geloof ik niet dat zo snel afvallen heel gezond is, vind ik het wel altijd inspirerend om te zien.

19. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ja dat kan idd..
    Maar vergis je niet verval na een levenslang trainen valt reuze mee als je je aan de regeltjes houdt van voeding.
    Bvb bij een bodybuilder. Die jongens eten zo ontzettend veel om hun lichaam van energie te voorzien..
    Daarmee heb je ook het grootste probleem van na onze sport.. Velen doen het al zo lang en zijn het eten zo gewend dat ze als ze eenmaal gestopt zijn ze evenveel blijven eten ipv hun behoefte steeds naar beneden bij te stellen qua kcal per dag..
    En om die reden krijg je het zogenaamd "inzakken"

20. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Inderdaad, ik heb van kinds af aan veel gesport, intensief en dagelijks aan dans gedaan, later veel getraind en ook best afgetraind geweest. Ik heb er nu ik ouder ben nog steeds profijt van en ik blijf nog steeds atletisch zeg maar. Geen echte spierbundels omdat ik niet meer echt train maar wel goed in vorm na 4 kinderen en dik de 40 gepasseerd. Zodra ik weer begin bouw ik ook heel snel weer op merk ik. Juist geen verval dus, je hebt er eerder de rest van je leven plezier van.

Deel Deze Pagina