voor & na - progress foto gallerij *afvallen & trainen* #2

Discussie in 'De lounge' gestart door blijzwanger, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Wauw wat een prachtige lijven zie ik voorbij komen hier! Knap hoor dames :) Imensa, respect voor je doorzettingsvermogen.
    Mijn lijf is helaas ook niet gezond, het belemmert me in het sporten en dat maakt dat ik niet kom waar ik wil. Hoe doe jij dat met pijn en trainen?

2. Imensa

Imensa Niet meer actief

Dat weet ik wel zeker!
    En ik teken er voor op er op mijn 40ste nog uit te zien zoals jij dat doet! die knappe zoon van jou heeft het niet van een vreemde ;)

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Gaat jou wel lukken! Jij laat de boel niet vervallen schat ik zo in.
    Wel jammer dat mijn hoofd zo aan het aftakelen is, whoehaha![​IMG]

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ik heb geen voor en na foto's, het verschil is voor een ander ook niet heel goed te zien omdat ik altijd helemaal verdeelt aankom en ook weer afval. Dan duurt het langer eer het opvalt als je aankomt. Maar ik ben onlangs wel 8 kilo afgevallen. Was even nodig aangezien ik een man heb die gek is op snacken en ik gezellig mee begon te doen. Ik kom helemaal niet snel aan maar als je bijna elke avond een grote pot Ben&Jerry's leeg gaat eten...tja, dan ga je wel aankomen! Ben er nog niet helemaal, nog een kilo of 3 ongeveer, dan ben ik weer op gewicht. Maar dat zal niet zo'n groot verschil meer uitmaken. Plaats ik ook een foto mét hoofd van onlangs toen ik me had opgetut om gezellig uit eten te gaan. En toen de zon nog scheen.. [​IMG]

5. Imensa

Imensa Niet meer actief

Hoe ik dat doe? Eerste tijd was echt ff bikkelen doorbijten en toch ook wel mijn weg vinden (heb goede begeleiding van mijn fysio gehad.. En hoezeer het pijn blijft doen.. Resultaten na verloop van tijd geven je de extra motivatie.. Doen helaas niks af van de pijn. Maar maakt je wel gemotiveerder om ondanks alles gewoon door te bijten!!
    Het meest vervelende vind ik het out gaan tijden hoge inspanningen... laatste weken is het constant raak.. zit onder de blauwe plekken op het moment.

6. Imensa

Imensa Niet meer actief

hahahahah die andere foto... sexy hoor...
    Maar hey kijk eens wat een dame hier staat. Prachtig lijf! beauty ben je!!! Geloof nog steeds niet dat je 40 bent :p

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ik gebruik trouwens de myfitnesspall app. Eet gezonde, magere dingen en lijd geen honger, (soms een beetje ;) omdat ik door die magere producten eigenlijk best nog veel kan eten. 1200 calorieen per dag, ik beweeg niet veel nu. Ik zorg wel dat ik 's avonds nog wat over hou zodat ik wat kan eten, hongerig gaan slapen vind ik echt niet leuk!

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dank je! zeg maar gerust dik 40.. :cool:

9. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Wat ben jij een mooi mens, lotuss !
    Je ziet er absoluut niet uit als 40 !!

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dank je wel Shampoo, ben trouwens alweer 46, schrik zelf als ik het lees haha! Sta nooit zo stil bij leeftijd eigenlijk, gister werd ik 20 voor mijn gevoel. Tijd is een raar iets..

11. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Mooi lotuss!! vind dat je er ook nog uit ziet als een 20er! :)

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.516
    36.479
    113
    Wow lotuss, echt 46? Ongelooflijk, wat zie je er geweldig uit.

13. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Wauw Lotus!

14. Imensa

Imensa Niet meer actief

Lekker! hoeveel is je vp nu? hier nog 4 weken cutten en dan is het klaar. lekker dat je vooruit gaat qua kracht. Ik merk juist tegenovergestelde nu in de cut... futloos... nog ff doorbijten hihih.

dank je wel!

15. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Bedankt voor de lieve complimenten!

16. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    @Lotuss; ben je ook echt een rockabilly of is dat toeval op de foto? Hou zo van die stijl!

17. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Prachtig Lotus!

Ik moet zeggen dat ik best tevreden was over mijn figuur. Na de zwangerschap zit er wat meer aan dan ik zou willen maar toch tevreden.
    Tot ik jullie foto's zag! :$ haha, het heeft me weer gemotiveerd om te gaan hardlopen. Ik ga weer opbouwen naar de 6km toe en verder. Mijn doel is 10. Niet eens zozeer voor mijn figuur, maar vooral voor mijn gevoel.
    Ik zit nu eenmaal lekkerder in mijn vel als ik beweeg.

Nu heb ik na de eerste keer zoveel spierpijn in mijn romp dat zeker weet dat het nodig is om weer iets te doen. :)

18. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ik ben op het moment die stijl aan het inslaan ja, vind het ook heel leuk! Heel vrouwelijk en elegant. Jaren 40 is ook zo mooi.
    Ik draag ook andere kleding hoor, hou me nooit zo aan een stijl.
    Net waar ik zin in heb.

19. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ik lees ook al heel lang mee dames. Imensa wauw wat een mooi lichaam heb jij. Ikzelf sport ook heel veel. Eerst alleen om af te vallen 64 kilo was mijn streefgewicht. Ik woog na de bevalling nog zeker 75 kilo. Mijn normale gewicht is altijd rond de 64 kilo geweest. Nu weeg ik inmiddels 59 kilo en focus me er nu op om mijn lichaam strak te krijgen en liefst ook mooi getraind. Nu kreeg ik zaterdag al wat opmerkingen dat ik er getraind uitzag maar dat vind ik dus zelf helemaal niet. Ik zal eens ff op zoek gaan naar foto's

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Dat is 1jaar geleden

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg