voor & na - progress foto gallerij *afvallen & trainen* #2

Discussie in 'De lounge' gestart door blijzwanger, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Dit ben ik nu

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,3 KB
      Weergaven:
      12
  2. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Zal binnenkort wel ff een duidelijkere foto plaatsen

3. Imensa

Imensa Niet meer actief

Je ziet van een afstand al een heel duidelijk verschil. Goed gedaan hoor!

4. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ik lees al een tijdje mee en ben zo ontzettend onder de indruk van alle foto's wat knap dat jullie dit durven.

Ik ben zelf ook de strijd aangegaan na mijn zwangerschap. Waaronder 2x crash diëten wat dus echt een waist of my time is geweest. Jeetje wat een zonde voor je lijf! Heb het 1x 3 weken gedaan vlak na de bevalling gedaan, 5kg afgevallen en weer 2 aangekomen. En 2 maanden erna nog eens geprobeerd. 5 dagen volgehouden, ik dacht dat ik doodging, wat een rotzooi! 2.5kg afgevallen en uiteraard meteen weer eraan. Toen dacht ik dit doen we dus nooit meer. Of ik val af door sporten en anders eten of ik doe er niks aan maar dan accepteer ik mijn lijf zoals het nu is, ik koos voor het laatste maar na een tijdje kon ik me daar ook niet bij neerleggen.

Even het plaatje schetsen, ik ben altijd heel slank geweest, maatje 34/36. Woog 54.5kg toen ik zwanger raakte en ben 1.57cm. Toen ik moest bevallen woog ik 73kg! Na de bevalling 68kg en daar is beetje bij beetje wat vanaf gegaan totdat ik 61/62 woog. En dat met mijn 1.57cm dat was echt een hele omschakeling. Ik ben van broeksmaat 36 naar 42 en toen 40 gegaan.

Ik heb eerst heel intensief gesport (ben toen van 61 naar 57 gegaan) maar na een maand of 2 verloor ik al mijn motivatie. Toen ben ik heel goed gaan letten op wat ik eet. Alles laten staan wat fout is, niet maar 's avonds eten, etc. Wel buikspieroefeningen thuis blijven doen en vaak hele lange stukken met de hond lopen.

Resultaat: Ik weeg nu 54 kg (minder als dat ik zwanger raakte) en pas weer in maatje 36 :D Ik ben zo ontzettend blij met hoe ik er nu uitzie. Dit had ik 10maanden geleden nooit durven dromen ;)

Ik heb geen voor en na foto's maar wilde dit toch even graag delen.

En trouwens Imensa ik vind je echt een prachtige vrouw! Zie vaak stomme opmerkingen voorbij komen en dan denk ik serieus?!

Niet alleen je lijf is super, je bent gewoon helemaal mooi!
    I envy you ;)

5. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Natascha, prachtig! Al vind ik je op de eerste foto ook al een heel mooi figuur hebben hoor!

6. Imensa

Imensa Niet meer actief

Dank je wel steenbokje :)

7. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Overleggen met mijn fysiotherapeut is een goed idee idd.
    Morgenavond begin ik weer met sporten. Ik heb een tijd met personal trainer in de duinen getraind. Maar deze leuke hobby is op de lange termijn financieel niet vol te houden. Dus nu bij dezelfde trainer en in een klein groepje. Ik ben benieuwd.
    Ik heb erg veel prednison moeten gebruiken en me weinig kunnen bewegen. Gevolg: bijna 20 kg aangekomen. Al een deel kwijt. Maar moet en wil nog graag 8 kilo kwijt. Inmiddels gaat het fysiek een stuk beter gelukkig.

Ik ga dit topic volgen en zal tzt foto's plaatsen. Nu alleen nog maar een voor foto ;)

8. Imensa

Imensa Niet meer actief

Klein groepje is prima toch. Kun je elkaar nog een beetje aanmoedigen.
    Succes!!

En om me nog even aan het topic te houden... een foto ;)

Waarschuwing.... Er staan spieren op ;):cool:

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Wat heb jij mooie billen!!:)

10. Imensa

Imensa Niet meer actief

broekje zit een beetje in mijn bilspleet zag ik:):$

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    ;) het enige mooie vind ik je billen,die wil ik wel;) hahaha
    Verder hou ik niet van een té gespierde vrouw,maar fijn dat jij er blij mee bent!

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ha! Kun je hebben hoor ;)

13. Duma

Duma Fanatiek lid

13 sep 2007
    1.099
    1.099
    113
    Prachtig! Welke crosstrainer heb je?
    Zit te twijfelen om er een aan te schaffen.

Ben nu 1.72m en 56kg, en wil graag gespierder worden,
    En er mag wel wat vet van mn middel...

Is dan een crosstrainer iets voor mij?
    Naast gezonder eten, squats en bi/triceps met halter.

14. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik wil je lijf van before wel! Mooie billen ook idd. En eigenlijk vind ik het ook stoer dat je zo gespierd bent 😎

15. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Nou, inderdaad imensa, jouw before lijf is mijn after lijf......!:D

16. Imensa

Imensa Niet meer actief

1.72/56kg.. Ik zou persoonlijk lekker gaan bouwen in plaats van je focussen op afvallen. Ik snap je probleempje maar hou in je achterhoofd dat afvallen van boven naar beneden gaat.. als je begint zullen je gezicht/schouders/borsten eerder gaan dan je buik bvb.
    Als je nu lekker begint te bouwen zul je als bijkomend resultaat zien dat je spieren door herstel en groei meer energie gaan vragen wat je ook weer helpt met vetverbranding ;)

Qua krachttraining...
    Zou ik persoonlijk meer oefeningen en meer spiergroepen pakken..
    Voor benen bvb kun je naast squats ook lunges en leglifts doen. Voor bi en tri ook 3 oefeningen per spiergroep..
    Maar daarnaast zou ik ook zeker wel je schouders/rug/borst aan gaan pakken voordat je zichtbaar dingen krijgt die achterlopen
    Op Youtube kun je heel veel oefeningen vinden welke je voor de verschillende spiergroepen kunt doen!
    Maar 1 ding.. Ga niet gelijk té zwaar en probeer eerst alle bewegingen goed onder de knie te krijgen voordat je door verkeerde manier blessures gaat oplopen.

17. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Lees al een tijdje mee want na mijn zwangerschap ga ik er ook weer aan geloven maar moet even wat kwijt....:

Lekker kontje Imensa ;)

18. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Heel mooi imensa

19. Duma

Duma Fanatiek lid

13 sep 2007
    1.099
    1.099
    113
    Bedankt voor de tips, Imensa!

Maar ben nu helemaal gestopt met snoepen, en dan ga ik dus afvallen.
    Wat kan ik dan gaan eten zodat ik niet afval, en waar ik energie uit haal voor de oefeningen?
    Volle kwark ofzo?

20. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Imensa, tips voor een strakke buik?
    Ik sport 2-3x per week. Ik doe bodystep, grit (Hit training) soms combat/attack. Qua gewicht nu tevreden, alleen mn buikje mag strakker.

Deel Deze Pagina