Wendela en blijzwanger; dankjewel Mijn doel; nog wat minder vet en wat meer spieren. Gaat wel goed met de kracht training eigenlijk, rustig aan opbouwen
Wauw echt super hoor dames! Hier wil ik na de bevalling ook weer gaan trainen. Wil zeker me strakke buikje terug. Imensa, waar doe jij de research over gezond eten? ik vind het altijd erg lastig om het te vinden, heb je tips?
Ik ben nog niet echt bezig met trainen maar misschien hebben jullie tips voor de bovenbenen? Wel iets waarbij ik mijn buikspieren niet of zo minmogelijk belast (ivm operatie). Na correctie buik en billen zijn mijn bovenbenen erg uit verhouding what can I do?
Ook jij bent prachtig zeg, hoeveel kilo ben jij kwijt? Ik vind je bovenbenen mooi slank hoor! Oh, het staat in de foto, haha, veel zeg!
Heb div boeken over sport en dieetiek Daarnaast veel op internet. Maar op websites en forums waar afvallen/dieten een onderdeel van een sport is, en geen hype
Imensa; mag ik vragen waar je vandaan komt? En dan bedoel ik qua gewicht. Ik vind je een pracht lichaam hebben! Echt petje af! En wat ik opmaak uit je berichten in dit topic heb je ook nog eens een extra 'handicap' (sorry, weet even geen andere naam, ik hoop niet dat je deze benaming me kwalijk neemt) wat het sporten voor jou bemoeilijkt. Alle foto's zijn voor mij een enorme inspiratie. Van alle dames! Ik ben net weer begonnen. Heb een tijdje stilgestaan door een zware zwangerschap, maar inmiddels bevallen en nu weer in staat te gaan sporten. Ik doe voornamelijk roeien (heb een semi-professionele roeimachine), wandel veel met de baby en let extra op de intake. Weinig snoepen etc. Als ik de moed even laat zakken kom ik zeker een kijkje nemen in dit topic en een blik werpen op jullie foto's! Bedankt voor de inspiratie meiden! O ja, ik zwem ook 1x/week, ongeveer 45 minuten baantjes trekken. Heerlijk!
Lijkt op de foto idd maar in werkelijkheid zitten er 2 hele dikke benen onder en heb het idee dat ik een deel met sport/oefeningen nog misschien wat minder kan krijgen, weet alleen niet zo goed welke oefeningen te doen zijn voor de bovenbenen waarbij ik mijn buikspieren niet belast dus dacht vraag t hier even thanks!
@nora ik zie idd ook echt niet wat er mis is met je benen. maar als jij niet tevreden bent, snap ik dat je er iets aan wil doen. En al die meiden die zoveel af zijn gevallen. ..Zo knap! Ik vind 10 al een hele opgave haha
dank je wel! Echt lief dat je zoveel moeite neemt om me te helpen! Zal er zeker iets mee doen.... Top!
Na mijn zwangerschap 65 kg. Daarna ziek geworden, door juist voedsel terug naar 54kg. Toen ik weer wat kon gaan trainen/reavalideren weer op gaan bouwen, nu 2 jaar later 70kg zelfde vp (19%)als bij startgewicht. Van de zomer weer terug naar 15%
Dat is echt het vertekende beeld door de broek en door de foto.. ik plaats even een foto, maar door schaamte haal ik m echt zo weer weg..... *Edit dit is wel echt een van de meest dramatische foto's op een verkeerde draai.. maar t geeft wel een goed beeld van hoe een foto misleidend kan zijn.