voor & na - progress foto gallerij *afvallen & trainen* #2

Discussie in 'De lounge' gestart door blijzwanger, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Vind het lastig om te zeggen want met alle been trainingen die ik doe belast ik wel in meer of mindere mate mn buikspieren.. maar je kan sowieso niet plaatselijk vet verbranden. dus zullen je benen van verder afvallen in het algemeen slanker worden. En dat kan je, je bent al zoveel kwijt!

Dus ik zou zeggen; ga bewegen, je moet denk ik zelf eem beetje aanvoelen wat lukt en goed gezond (blijven) eten! Niet teveel en niet te weinig.

2. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bovenbenen slanker maken door gewoon veel te fietsen en up-tempo te wandelen.

3. Imensa

Imensa Niet meer actief

Squats, lunges, legraises, leg extension, planken. De squats, lunges zonder gewicht. De leg extension op heel laag gewicht.

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    Imensa en blijzwanger trainen jullie met een personal trainer?

5. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ik train thuis. Plus dat ik nog wekelijks naar een fysio ga ivm ziekte.

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.516
    36.479
    113
    Wow, ben je helemaal zo ver gekomen door thuis te trainen?

Ik wil ook wat aan beweging gaan doen. De lichamen die ik hier zie zijn mij wat te hoog gegrepen, maar een beetje versteving zou geen kwaad kunnen, maar dat is zo te zien dus prima thuis te doen (vind een sportschool echt niets, doe dat het liefste thuis).

7. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ik heb wel het 1 en ander staan moet je denken aan een krachtstation, dumbells, barbell. Dit heb ik toen de tijd aangeschaft voor bevordering van mijn revalidatie.

8. Valora

Valora Niet meer actief

Ik snap niet hoe jullie dat doen, dat thuis trainen. Ik heb een paar filmpjes van fitnessblender geprobeerd, maar ik raak gewoon in de knoop met die oefeningen. Ik val haast over mijn eigen benen, weet nauwelijks hoe je het goed moet uitvoeren. Is er niet iets makkelijkers voor onhandige klungels? :)

9. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Sinds een maand train ik met een begeleider, niet echt een personal trainer maar hij geeft me gewoon tips qua vorm, maakt mn schema en houdt
    mn groei bij :)

Edit: verder heb ik ruim een jaar thuis getraind

10. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Misschien met rustigere workouts beginnen, en naar jezelf kijken in de spiegel! Op zich leggen ze het goed uit, dus als je naar jezelf kijkt en hem of haar precies nadoet moet het goed komen.

Je kan ook evt. Easy cardio workout zoeken of iets dergelijks :)

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.516
    36.479
    113
    Ja, ik wil sowieso wat gaan aanschaffen, mijn man wil de garage wel ombouwen tot fitnessruimte.

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Met je eigen lichaamsgewicht, kettlebell of dumbell kan je ook al een heleboel bereiken.
    Misschien is dat leuk om dat eerst eens te doen.
    Gewoon rustig starten, en goed opbouwen. Ook goed naar je lichaam luisteren. Bij pijn niets forceren etc.
    Pijn van het trainen vind ik trouwens een ander verhaal, hehe.

Ik zit er wel aan te denken om toch maar weer naar de sportschool te gaan. Ik ben nu op het punt dat mijn lichaam redelijk strak is, en ik echt meer krachttraining wil gaan doen. En ik heb geen zin in een krachtstation thuis.
    Maar even een proef abonnement nemen denk ik.

13. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Ik wilde net vragen naar goede links voor de oefeningen om thuis te doen
    Zal hier eens naar zoeken
    Als er nog meer ideeen zijn voor sites/youtube filmpjes dan hoor ik het graag
    Dank je wel voor deze alvast

14. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Oef, bewondering voor jullie allemaal! Ik moet echt ook minimaal 20 kilo afvallen... Sinds ik met mijn man samen ben (5,5 jaar) ben ik die zo ongeveer aangekomen en ik wil terug op gewicht komen... Heb net op de weegschaal gestaan en die cijfertjes werd ik echt niet vrolijk van :).
    Ben 1.68 en nu 83,2 kilo.... ouch.
    Alleen het probleem is .. ik roep al jaren dat ik ga / wil afvallen maar er gebeurt niets. Snoepen (en dan vooral chocola) is echt mijn grote zonde.
    Heb ook maar even voorfoto's gemaakt maar die ga ik niet plaatsen, ik zie er uit of ik ik weet niet hoeveel maanden zwanger ben :$.
    Ok ik wou dat ik dat wel was maar goed da's weer een ander verhaal :).

Vanmiddag maar eens lekker die kleine meid van ons achterop de fiets planten en lekker een stuk gaan fietsen!

Is de Wii fit trouwens ook goed? Ik heb namelijk geen geld voor de sportschool... en ik ken mezelf, als ik daar alleen heen moet is dat 2 of 3 keer en dan kap ik er weer mee.

Ik wil mijn dochter echt een slanke mama geven en niet zoals ik nu ben :(.

Edit : mijn avatar klopt dus ook niet, hihi.

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Shadowcat, bij mij heeft t ook jaren geduurd voor ik eindelijk mij zelf er toe heb kunnen zetten. Steeds balen van je gewicht en toch doorgaan met eten is erg herkenbaar ;)

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik ben gisteren begonnen met trainen. Ben 1,80 lang en weeg nu 68kg. Het mag allemaal wel weer wat strakker worden :). Ben nu op mijn zwaarst trouwens. Zelfs na 2 kinderen zat ik zo weer op 60 en weer super strak. Denk dat het nu vooral de leeftijd is ( ben 28,5) dat alles wat slapper wordt. Gisteren dus begonnen.
    Loop zowiezo elke ochtend 1 uur met de hond, fiets daarna na de sportschool , begin net cardio, bbb trainen en weer cardio. Dan weer naar huis fietsen en lunch :). Voelde me voldaan

Vandaag rustdag ivm flinke spierpijn in de buikspieren en billen ;) En heb alleen de wandeling met de hond gehad :).
    Morgen gaan we er weer voor. Heb er zin in
    Jammer dat ik niet intensief mag sporten ivm rughernia en 2 rugoperaties maar buik en rugspieren zijn erg goed voor mijn.
    Mijn partner staat ingeschreven bij basicfit 15,95 ofzo per maand. Ik mag gratis mee sporten als het maar andere tijden zijn en dus niet samen. Hij gaat savonds ik smorgens :)
    Dit hadden we niet maar eten normaal 1x per week buiten de deur bijv friettent of Turk. Dat wordt nu 1x per 2 wk

17. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    lovewinnie; 1.80 en 68kg dan ben je toch best slank? maar snap dat je je lichaam strak wil hebben.

hier 1.71 en vanochtend 73 kg wil sowieso een kilo of 10 kwijt en wil mn buikspieren weer terug. ben nu beter aan het eten en vooral geen sausjes/appelmoes/mayonaise meer bij het avondeten en geen pakjes voedsel.

hoop hier dit jaar toch een before en after foto te kunnen plaatsen, die heb ik nu ook al maar dan in omgekeerde volgorde :)

18. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik wil ook een krachtstation.
    Voor de personen die er één bezitten, welke raden jullie aan?

19. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik ben een 3tal jaar geleden 20 kg afgevallen (80 kg --> 59 kg), ben 1m60 'klein' :D
    Eerste 5 kg heb ik zelf gedaan via fitness & op mijn eten letten, volgende 15 kg via bodystyling en dan nog 5 kg via fitness & op mijn eten letten alweer

Manlief is in die periode begonnen met redelijk fanatiek te fietsen, is ook kg's kwijtgespeeld!

In de tussentijd nog 1x Bodystyling gedaan en ben ook blijven fitnessen, maar daar ben ik mee gestopt aangezien we verhuisd zijn en ik de fitness hier wat te duur vind! Nu dus bewegingloos :(
    En ik let ook niet echt meer op mijn eten waardoor ik intussen alweer 64 kg weeg!

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ben ook absoluut niet dik maar het is allemaal niet meer plat en strak ;). Wil overgewicht voorkomen dat is beter dan het er later aftrainen . Mijn partner is van 101 naar 78 kilo gegaan :). Nu weer wat aangekomen en dus pakt hij het sporten weer op.

Deel Deze Pagina