veertig plus of min

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gemma, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gemma

gemma Actief lid

2 jun 2006
    137
    0
    0
    Duitsland
    hoi ben nog niet zolang op dit forum,maar vroeg me af of er ook oudere meiden vanaf plusminus 38 en opwaarts zijn die zwanger zijn of graag nog willen worden zelf ben ik 40 jaar en wil nog graag voor de derde keer zwanger worden,ben benieuwd hoeveel laatbloeiers er zijn

groetjes gemma ;)

2. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    hoi welkom, ben zelf pas 32, maar dacht dat er laatst een onderwerp was over 35 jaar en ouder. moet je even zoeken op 35 jaar. er zijn wel dames van die leeftijd dacht ik.

3. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Hi Gemma,

ja mij ken je al "oude" bekende zal ik maar zeggen ;)

Ja dat topic over 35 jaar of zoiets, hield ineens ergens op :rolleyes: .

Ik hoop toch niet dat club van oudjes gaan indutten :(:
    er is nog een hoop "kluswerk" te verrichten als ik jullie zo mag geloven ;)

Waar zijn jullie gebleven dames :(: :(:

liefs

4. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik ben zelf 34 en wil toch nog graag een 3e andere 2 kids zijn nu 5 en 8 dus tja als het verlangen er eenmaal is... ;)

maar idd even de zoekfunctie gebruiken meid... :D

5. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ten eerste welkom emma :)

en zeker ben je niet de enige 40ster hier hoor
    we zijn met meerdere

ik zat in het zelfde schuitje als jij op me 40ste maar zoals je kunt zien heb ik op mijn 41ste mijn lieve meissie in me armen mogen sluiten

echter niet zonder slag of stoot maar dat zal ik je besparen hier ;)

heel veel succes met zwanger raken
    en welkom bij de 40tigers :)

veel plezier op het forum

6. lover

lover Bekend lid

12 jun 2006
    851
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik ben 36 en bijna 37 en ben bezig voor de 4e kindje.
    Heb nooit de pil geslikt alleen condooms gebruikt.
    Maar ben dus nu voor de derde ronde bezig.
    Bij mij andere 3 kinderen was het gelijk raak.
    Ze zeggen hoe ouder hoe moeilijker maar ga er nu echt aan geloven ;)

Groetjes Lover

7. winnie89

winnie89 Actief lid

19 mei 2006
    107
    0
    0
    hoi, ik ben sinds juni 37. en we zijn bezig sinds april vd 1ste.
    Vanochtend bij de gyn. geweest voor een controle uitstrijkje, (ivm jan 05 niet goed) Gelijk gevraagd hoe het evt zat en kreeg te horen dat als je boven de 35 bent je niet iedere mnd een eisprong hebt, wie weet dit ook? en hoe kom je er dan achter? Ben bang dat we er anders naast zitten en dat het niet lukt!
    Heb wel sinds ik gestopt ben een bolle buik, erg vervelend voor me broeken en mezelf natuurlijk haha.

gr winnie89

8. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Hier nog een "oudje" :) 44 Jr!

Het leven loopt soms vreemd. We zijn nu een jaar bezig, na vorig jaar de hersteloperatie van mijn maatje. Gezien die operatie en de problemen die ik zelf heb met mijn cyclus heeft de huisarts gezorgd dat we een gesprek (informatief) bij de gyn krijgen. Wat is nog realistisch en wat niet.

Ben ik de oudste????

9. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    @Winnie89,
    ja zou kunnen dat je niet iedere keer eisprong hebt, bent wat ouder en de eitjes worden minder. Heb zelf 1 maand ovulatietesten gedaan, gewoon om eens te kijken, volgens die testen had geen eisprong die maand, klopte was niet zwanger. Werd van dat getest onzeker en heb toen geen meer gedaan, was uiteindelijk toch snel zwanger, jan 06 mirena spiraal weg, april zwanger maar helaas mk in juni :( , nu ff mini pause om te herstellen.

liefs

10. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi allemaal,
    Ik ben net 38 geworden en wij gaan nog voor een derde kindje. Helaas een miskraam achter de rug. We zien wel hoe het loopt.Ik heb al twee kindjes, drie en vijf jaar oud.
    groetjes en succes, patricia

11. Assie

Assie Actief lid

21 jul 2006
    172
    0
    0
    Coordinator Vastgoed
    Limburg
    Hallo dames,

Ook ik ben 38 en wij zouden het mooi vinden als er nog een derde kindje zou mogen komen. We hebben al 2 zonen van 10 en 5 jaar. Op 19 juli heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen en had eergisteren een positieve ovulatie test. Ben heel benieuwed. Wat me opviel is dat ik wel een positieve test had maar geen draden trekkend slijm. Dit was voor mij (bij de vorige zwangerschappen) een goede kompas voor ovulatie. Herkennen jullie iets hierin?

Liefs en succes allemaal
    Assie

12. winnie89

winnie89 Actief lid

19 mei 2006
    107
    0
    0
    Hoi Diana,
    Bedankt voor je reactie, en balen van je MK, hoop dat je er snel bovenop komt. Sterkte meid

Als wij geen ovulatietesten doen, hoe zouden we er dan achter kunnen komen wanneer er wel of geen eisprong is?
    En heb jij enig idee hoe ik mijn cyclus nu moet berekenen, was 13 juli licht ongi, maar dat was na 21 dagen, vroeg dus voor mijn doen. Nu heb ik geen idee hoe ik mijn vruchtbare dagen en eisprong moet berekenen omdat ik v.a het begin gelijk netjes 27-28 dagen had.

Bedankt

13. gemma

gemma Actief lid

2 jun 2006
    137
    0
    0
    Duitsland
    leuk te lezen dat ik niet de enigste laatbloeier ben mijn andere twee kids heb ik via iui gekregen nu heb ik onlangs bloed laten prikken voor te kijken of ik niet ongemerkt in de overgang ben gelukkig was de uitslag positief nu wil de gynacoloog een maand mijn periode volgen met inclusief bloedprikken voor te kijken naar de kwaliteit van de eitjes daarna beginnen we weer met iui,dus worden de eitjes wel achterna gezeten door hormonen :) hebben jullie ook nekplooimeting of een punctie laten doen,want als we eerlijk zijn horen we toch bij een risicogroep,onlangs was ik in mei spontaan zwanger zeer verassend maar het liep op een miskraam helaas uit :cry: ,maar blijven toch positief en gaan verder denk dat daar de kracht in zit

groetjes gemma

14. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    @winnie89, je zou kunnen tempen, maar daar ben ik geen expert in omdat het tot nu toe niet nodig was. Zijn onderwerpen zat hier te vinden erover en meiden die experts erin zijn. Ik ben nu wel zelf ook bezig met tempen maar alleen om te kijken wat mijn temp doet omdat ik net iets aan de hoge kant vind 37.5 's morgens, dus ff in de gaten houden wat dit is....volgende week naar HA

@Gemma, ik heb met Nino een nekplooimeting laten doen was toen bijna 36, is kansberekening wel, maar was zo gunstig en had er zo'n goed gevoel bij dat ik verder onderzoek niet heb laten doen. Ja ik behoorde al tot een risicogroep omdat ik zware zwangerschapsvergiftiging heb gehad en hield dus met vanalles en nog wat rekening en was goed "voorbereid" behalve dan de mk :( . Je weet in je achterhoofd dat het kan maar toch.....
    En wat punctie betreft, ik denk dat ik gekozen zou hebben voor een vlokkentest iom gyn want vruchtwaterpunctie gebeurd zo laat in de zwangerschap en als het dan niet goed is, een * van 6 weken is al ramp om te verliezen wil zwijgen na 16 weken, moet er echt niet aan denken

Zeker is harstikke goed om positief te blijven, wij zijn nog in de gelukkige situatie dat we weten dat het wel goed kan gaan, hebben toch al kind(eren), wat erg voor de meiden hier waarbij dat nog niet gelukt is en de ene na de andere mk hebben, pffff moeilijk hoor veel sterkte meiden.

Ik heb alleen ff een mini pauze nodig om lichamelijk te herstellen van bloedarmoede en ongi moet weer op gang komen en dan kunnen we naar ons gevoel verder..

Ik ben ff nieuwsgierig misschien, ik zie dat je vlak bij mij woont, ga je in Duitsland of bij ons naar de gyn? Antwoorden is vrijblijvend natuurlijk ;)

liefs

15. gemma

gemma Actief lid

2 jun 2006
    137
    0
    0
    Duitsland
    hoi diana
    nieuwsgierigheid hoort bij de mens en vragen staan vrij,inderdaad sittard ligt kort bij valkenburg kom er zelfs vaak mijn schoonzusje woont in houthem st gerlach en wat de gynacoloog betreft die heb ik al veertien jaar of zelfs langer in sittard we zeggen zelfs doe en dich, zijn zelfs samen beroemd hahah van het programma de bevalling

groetjes gemma

16. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    hallo

ben nieuw hier, lees wel regelmatig vanalles, maar was niet actief
    toch maar eens doen :)

ik ben bijna 38 en wij hopen dat het nog een keer wil lukken, zou mijn 4e kindje zijn en de 1e voor mijn partner
    zijn al bezig vanaf maart
    en we weten ook al dat het zaad goed is, dus dat moet geen probleem zijn

groetjes

17. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Hi Crisje welkom, hopelijk zijn jullie snel zwanger ;)

@Gemma, wat leuk, is wel een fijn gevoel zo'n gyn te hebben, geeft je toch altijd een stukje vertrouwen wat je net nodig hebt.....,
    als een herhaling komt moet je ons waarschuwen is harstikke leuk ;)

groetjes

18. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi,
    ik ben in januari 37 geworden en heb gelukkig wel iedere maand een eisprong ;)
    Daarnaast heb ik helaas ook 3 mk-en gekregen binnen een jaar. :cry: Maar we geven nog niet op :oops:
    Liefs, mussie

19. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom nieuwe meiden ;)

20. Assie

Assie Actief lid

21 jul 2006
    172
    0
    0
    Coordinator Vastgoed
    Limburg
    Gemma en Diana,

Wat gezellig, ich woon auch in Limburg en waal in Aelse (Elsloo). Dat lik un bietje tusje Wehr en Valkenburg in hahhah.

Veul Leefs,
    Assie

Deel Deze Pagina