heb je altijd een innestelingsbloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamalieske, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Nou de topic zegt het al: heb je altijd een innestelingsbloeding?
    Of is dit niet altijd zo?

Alvast bedankt.

Groetjes Mamalieske

2. Niet meer actief

Nee hoor, is niet altijd zo, ik heb twee zoons en bij geen van beide heb ik een innestelingsbloeding gehad.

Liefs Nies

3. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee hoor ik heb helemaal geen innestelings bloeding gehad.

4. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Volgens mij is het vaker niet dan wel.
    Je KAN een innestelingsbloedign hebben maar het hoeft niet.

5. mimi

mimi Lid

7 okt 2006
    73
    0
    0
    op welke week krijgt iemand innestelingsbloedigen? :oops:
    ik ben zelf 12 dagen overtijd en k heb afgeloope zaterdag een zwanger test gedaan maar helaas negatief en vandaag heb een beetje bloed en ik heb ook buik pijn

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    mimi
    toen ik zwanger was van mn dochter.. heb ik eerst 2 negatieve testen gehad.. ik had pas bij 5/6 weken zwanger een positieve

7. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    nee dat hoeft niet.. het is vaker niet dan wel het geval

8. mimi

mimi Lid

7 okt 2006
    73
    0
    0
    nou,ik hoop toch dat ik zwager ben,dus maar af wachten .

dank je wel cristel :D

9. mimi

mimi Lid

7 okt 2006
    73
    0
    0
    dames wat is innestelingsbloed?en welke week krijgt iemand dat innestelingsbloed?

alvast bedankt dames :D

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Dat betekend dat je wat bloed verliest als het bevruchte eitje zich gaat innestelen in je baarmoeder. Dit gebeurt ongeveer 5-10 dagen na je eisprong. Tenzij je een heeeele late eisprong hebt gehad is het niet aannemelijk dat je nu nog een innestelingsbloeding kunt krijgen.

Heb je al getest?

11. mimi

mimi Lid

7 okt 2006
    73
    0
    0
    ik heb afgeloope zaterdag een test gedaan was negatief en gisteren heb ik beetje bloed gehad en vandaag ongi geworden ik ben in totaal 12 dagen overtijd maar helaas up naar de volgende maand

12. Alex

Alex Lid

23 sep 2006
    92
    0
    0
    Dit komt van de site baby.plein:

Enig bloedverlies en kramp: Als je zwanger bent, kan het voorkomen dat je wat licht roze bloed afscheidt op het moment dat de embryo zich nestelt in de wand van de baarmoeder. Dit gebeurt 8-10 dagen na de ovulatie, dus iets eerder dan je menstruatie. Je kan dit bloedverlies onderscheiden van een normale menstruatie doordat het iets eerder plaatsvindt, heel gering en rozig is (niet rood en hevig als een gewone ongesteldheid) en niet het patroon volgt (licht bloedverlies, hevig en weer licht). Kramp kan ook heel normaal zijn vroeg in de zwangerschap. Totdat de baarmoeder zijn positie in het midden aanneemt en beter ondersteund wordt door het bekken in het tweede trimester, is het normaal om menstruatie-achtige krampen te voelen. Samentrekkingen van de baarmoeder komen regelmatig voor, en verergeren bij inspanning, orgasmen en veranderingen van houding.

Daarnaast heb ik ergens anders gelezen (weet helaas niet meer waar :oops: ) dat er een beetje bloedverlies kan optreden op het moment dat het zaadje zich in de eicel vreet. Als het zaadje dan een bloedvat raakt, is het logisch dat je een beetje bloed verliest. Dit is dus denk ik ook de verklaring waarom het bij de één wel gebeurt en bij de ander niet.

13. Zo, alweer wat geleerd! :D
    Ik weet nog minder dan ik dacht.

8) Sunny 8)

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Nou, niet als het zaadje in de eicel vastvreet. de eicel heeft nl geen bloedvaten, maar als de eicel zich in de bm wand vast vreet.

15. Alex

Alex Lid

23 sep 2006
    92
    0
    0
    Kon de site waar ik de tweede info van had niet meer vinden, dus kan zijn dat ik daar een beetje mijn eigen draai aan gegeven heb. :oops:

Gelukkig zijn er meer op het forum die er wat vanaf weten. 8)

Deel Deze Pagina