Voor nod al symptomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Zeksem, 8 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeksem

Zeksem Actief lid

8 jan 2014
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Morgen is mijn nod en ik heb de afgelopen dagen al positief getest. Nu is het zo dat ik al vanaf maandag ontzettend moe ben. Tussen 8 en 9 ben ik sl helemaal op en na een werkdag al helemaal. Ook voel ik veel steekjes in m'n baarmoeder. Vanochtend was ik een beetje misselijk.
    Ook heb ik last van duizeligheid. Niet draaiduizeligheid. Maar het gevoel alsof je op een schip zit dat tekeer gaat.

Kan een zwangerschap al zo vroeg deze symptomen veroorzaken? Ik herken dit niet van mijn. Vorige zwangerschap. Toen begon alles pas met 6 weken.

2. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Ja hoor kan best. Ik wist bij beide zwangerschappen ruim voor mijn nod dat ik zwanger was. Was heel moe en moest veel plassen. Ook was ik misselijk

3. Bobelle

Bobelle Actief lid

21 feb 2013
    144
    1
    18
    Hoi Zeksem, allereerst gefeliciteerd met je positieve test!
    Ik heb ook voor nod positief getest afgelopen week en ik heb ook al duidelijke symptomen (zere borsten, misselijk, steken in bm etc). Vorige zwangerschap had ik dit niet, maar misschien is dat niet het allerbeste voorbeeld want dat eindigde in een miskraam. Maar het kan dus wel om voor nod al van alles te voelen :)

4. Zeksem

Zeksem Actief lid

8 jan 2014
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh wat fijn om te lezen. Stelt me iets geruster

5. Zeksem

Zeksem Actief lid

8 jan 2014
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd meid. Ja ik herken het ook niet. Mijn eerste zwangerschap begonnen de kwaaltjes veel
    Later en helaas is die ook met 14 weken beƫindigd. Naar fijn om te horen dat het wel kan. We gaan voor een gezond kindje!

6. 4MeidenMama

6 aug 2014
    78
    0
    0
    Amsterdam
    Ik had dat ook, 4 dagen voor mijn nod getest en daarvoor al symptomen ( vieze smaak in mijn mond en etensgeur niet kunnen verdragen)

7. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik wist ook al ruim voor de nod dat ik zwanger was, beide keren was dat het geval. Ik had last van zure oprispingen en geen zin meer in eten. Ook ineens een afkeer van alcohol (niet dat ik dat toen dronk ;) want ik had al een vermoeden). Toen ik bij mijn ouders bij aanbieden van een glas wijn vies keek en mijn taartje niet op kreeg wist mijn moeder het ook al in de week voor de nod :p.

8. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hoi

ik had ook ruim voor nod posotief getest en voelde ook het volgende
    zere borsten
    zere liezen
    steken in bm 4dpo
    1 sliertje bloed op 4 dpo