Ik zit nu 2 dagen voor mijn NOD en tot op heden heb ik steeds negatieve testen. Vanuit het verleden ben ik gewend vroeg te testen en heb bij mijn oudste dochter zelfs 5 dagen voor NOD positief getest. Ik ben er al vanuit gegaan dat ik daardoor nu niet zwanger ben. Zijn er dames die ook voor NOD zijn begonnen met testen en eerst negatief testen en daarna positief? Op welke dagen teste je negatief en op welke dagen voor of na NOD testte je positief? (gelieve negatieve opmerkingen over vroeg testen (dat het niet slim is enz) achter wege laten, ik vraag om hulp van mede-vroegtesters, niet om kritiek van vrouwen die dat nooit zouden doen, al die argumenten ken ik inmiddels wel )
hoi milla khep zelf nog nooit vroeg getest maar wie weet deze maand wel maar ik heb er welvan gehoord dat je voor je nod nega kan testen en dan later toch nog posi kan testen. soms kan het zelfs wel een week na je nod ofso duren voordat je posi test teminste dat heb ik wel eens gehoord hopen dat die posi test dus alsnog komt
Hey Mila, Heb zelf ook nog geen ervaring. Ik ga woensdag testen (ook 2 dagen te vroeg) Maar ik denk dat het er ook aan kan liggen welke test je gebruikt, aangezien de 1 meer hcg nodig heeft dan de ander. Zelf heb ik vernomen dat de zogenaam testen waar je 6 dagen voor nod mee kan testen helemaal niet zo gevoelig zijn en juist de testen van kruidvat wel. Hoop dat je alsnog posi test. Suc6
ik heb bij mijn eerst pas bij 3 wk overtijd posi getest daarvoor steeds nega bij de tweede bij 2 wk overtijd en bij de derde 4 dgn voor NOD posi bij de vierde (nu helaas misgegaan) ook 4 dgn en 2 dgn voor NOD.. Het kan dus allebei.. de ene zw.schap zegt dus niets over de andere...het kan dus alsnog positief worden....succes..!
Bedankt voor jullie reacties! Ik zat te denken; eigenlijk weet ik ook wel dat het zo werkt, maar het is fijn om bevestiging te krijgen! Nog even afwachten, maar ik ga nergens vanuit.
als ie nu nega is kan het best hoor dat ie later wel posi is. tis verveledn maar toch nog maar ff wachten dan. elke zwangerschap is anders dus miss maak je nu wel minder snel hcg.