Hoi allemaal, Hoop dat jullie me kunnen helpen. Had vanochtend een (licht) positieve test in mijn handen. Helemaal door het dolle heen, maar 3 uur later bloedverlies, net als een menstruatie. Heb ook krampen maar die heb ik al een paar dagen. Mijn NOD zou ergens deze week zijn, maar weet het niet precies. Ben op dit moment in het buitenland op vakantie, had de huisarts in NL al gebeld maar die zei enkel; afwachten... Is er iemand die dit bekend voorkomt? Heb ik mijn ukkie nog of ben ik hem kwijtgeraakt? Wat denken jullie? En wanneer kan ik weer betrouwbaar testen? Dank jullie wel alvast!!!
De tijd zal het leren, op een echo kunnen ze nu nog niets zien. Het kan een innestelings-bloeding zijn. Na je NOD zou ik nogmaals testen, verder kun je niet heel veel meer dan afwachten helaas..
het is heel moeilijk ik weet niet wat voor testen je heb gebruikt maar ik heb heb bij kv ook heel vaak lichtte streepjes gehad en dacht ik ook yes maar was echt niet zwanger het is nu gewoon afwachten hoeveel bloed ga je verliezen
Kan helaas geen foto plaatsen, maar heb her en der fotos van vage testen gezien en deze was echt duidelijk. Was een kv test. Had daarna een cb gekocht maar vlak daarna bloedingen dus denk niet dat de cb test nu betrouwbaar is. Hcg blijft nog wel even in je lichaam zitten toch? Huisarts zei ook dat het misschien een innesteling was, maar vanaf de innesteling ben je toch pas zwanger? Hoe kan het dan dat ik daarvoor al positief testte? Bloedverlies houdt aan. Wordt wel minder maar dat is met een menstruatie ook zo. Was wel echt helderrood. Ben er bang voor.....
het zou een miskraam kunnen zijn, maar hoeft niet ik zou als je terug bent in NL een echo eisen om te kijken of ze iets kunnen zien of niet. het kan ook zijn dat je nogwel zwanger bent, er zijn genoeg mensen die dan nog een keer ongesteld worden, ik bedoel alles is mogelijk. als je zekerheid wilt zou ik minimaal 2 weken wachten en dan opnieuw testen en je zou mijn bovenstaande advies kunnen doen
Dank jullie voor de bemoedigende berichtjes en de adviezen! Kan ik om een echo vragen als de zwangerschap nog zo pril is dan? Dan is er toch nog geen kloppend hartje? Had vanmorgen de bloedingen, daarna is het gestopt. Begin een klein beetje hoop te krijgen, morgen een test doen... we zullen zien
Een echo "eisen" heeft niet heel veel zin aangezien er nu nog niks te zien is. Het is toch een kwestie van afwachten en over een week nog een keer testen. Tot die tijd afleiding zoeken, je kunt er toch niks aan veranderen nu.
Ik heb ook een bloeding gehad. rond de 6 wkn zwangerschap. Met afvegen helder rood bloed. Daarna ook wat in een verbandje. Daarna nog 5 dagen spotting. Uiteindelijk is het gestopt. Rond die periode ook veel buikpijn en krampen alsof je ongesteld gaat worden. Zo'n zwaar gevoel in je baarmoeder. Uiteindelijk bleef ik gewoon zwanger. en was het waarschijnlijk het verder innestelen/placenta gebeuren. placenta bleek later ook laag te zitten. als het verder ingroeit kan er dus een bloedinkje komen. heel onzeker allemaal! Succes!
He getsie wat kan je hier onzeker van worden he! Het kan alle kanten op natuurlijk. Innesteling lijkt mij idd niet als je al positief getest hebt. Het kan een hele vroege miskraam geweest zijn. Al was ik met mijn vroege miskraam wel een paar dagen over tijd en dat ben jij niet. Er zijn ook velen die bloedingen hebben en er niks aan de hand is of zelf gewoon ongesteld blijven worden. Echo is idd nu nog te vroeg. Wat je kan doen is over 2 dagen weer testen met een zelfde soort test, als het streepje lichter is geworden dan ben ik bang dat het foute boel is, is het hetzelfde of liever natuurlijk donkerder dan is er goeie hoop. Sterkte meid met afwachten.
Ik heb op 1 dag overtijd positief getest. Een paar uur later kreeg ik flink bloedverlies(ook stolsels en krampen). Toch een gezond mannetje boven in zijn bedje. Volgens mijn VK toch een innestelingsbloeding.
Dank jullie wel! Uberhaupt voor de reacties maar jullie geven me weer wat hoop. Dezelfde test gaat niet lukken denk ik. Ben op vakantie in het buitenland (lekkere timing haha) en geloof niet dat ze hier een kruidvat hebben Vind het idd verschrikkelijk die onzekerheid. Bloeding is gestopt dus heb niet het idee dat mn menstruatie is doorgekomen. Doe morgen een cb test en hoop dat ie wat duidelijker is geworden. Over 2 weken weer in NL, misschien dat het dan al mogelijk is om een echo te laten maken... Nogmaals dank!
Snap er echt helemaal niks meer van. Gisteren positieve test, daarna bloedverlies. Vanochtend met cb getest, hartstikke negatief, maar geen bloedverlies meer gehad. Was de positieve test dan vals? Waarom blijft mijn menstruatie dan wel uit? Ik weet het niet meer.....
Hallo dames daar ben ik weer... Inmiddels bijna een week over tijd en negatieve testen sindsdien. Zou dan die positieve test van vorige week vals zijn? Zit te denken om volgende week een bloedtest bij de HA te doen. Kan iemand me vertellen hoe dat in zn werk gaat? Mag dat zomaar, en hoe lang duurt het tot de uitslag?
Ik zou gewoon even bellen met je huisarts. Misschien kan de assistent je vraag al beantwoorden. Succes!