Kapsones Eitjes

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SnoeChy, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Kapsones eitjes?

Jup zo noemen mijn man en ik mijn ei :p .
    Gewoon als grapje omdat ze de zaadjes niet toelaten haha.

A fijn waarom dit topic, wij zijn pas sinds april 2013 bezig met klussen.
    En ik hou vanaf dag 1 alles keurig bij, tempratuur, eisprong, me slijm etc.
    Mijn cyclus was vanaf die dag ook meteen 32 dagen.

Elke keer gaat het "mis". Ik wordt gewoon ongesteld. Laatst was ik 5!!! dagen overtijd :(. Helaas mega ongesteld geworden daarna.
    Mijn kinder wens is zoooo groot dat ik zowat op instorten sta als ik bloed verlies. Maar we gaan wel vrolijk door.

Wie is er ook sinds 2013 bezig met klussen? En wie is er al zwanger of nog aan het proberen?

Wij klussen nu om de dag, en heb gister mijn ei gehad dus wie weet. Over 13 daagjes weten wij meer.

Liefs D. (SnoeChy)

2. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Wij zijn in mei dit jaar ook begonnen aan onze kinderwens:) tot nu toe ben ik steeds ongesteld geworden helaas..:( ik doe ook tempraturen en ovulatietesten gebruiken. En in me vruchtbare week klussen we om de dag. En als me ei is geweest gaan we door met klussrn tot ongeveer 3 dagen na me ei. En iedere maand is het weer afwachten en spannend. Heel veel succes deze maand en ik hoop dat het snel raak mag zijn!:)

3. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    Hallo!

Wij gaan deze maand echt beginnen. Spannend is het.
    Ook in hou mn temp en slijm bij! Toch wel handig lijkt me. Succes liefs

4. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Nou mijn slijm heb ik pas na de 3e ronde goed leren kennen.
    Afgelopen 2 maanden heeft mijn lijf me behoorlijk in de maling genomen :(. En toch steeds ongesteld.

Deze maand afwachten erg spannend :D .
    Ik zal heel hard duimen voor jullie.

Liefs

5. cybell

cybell Niet meer actief

Ik wil je heel veel suc6 wensen en hoop dat jullie wens snel in vervulling gaat!

Ik heb zelf ook last van "kapsone eitjes" :p

6. purringkitty

purringkitty Actief lid

29 apr 2013
    170
    0
    0
    Gelderland
    Tja, het is vervelend als je zo ontzettend graag wilt maar dan toch ongesteld wordt. Vergeet niet dat je nog maar 3 a 4 maanden bezig bent. Er kan nog van alles gebeuren. Bij mijzelf lukte het na een half jaar. Dat is ongeveer gemiddeld. Niet iedereen heeft het geluk om al direct binnen het half jaar zwanger te raken.
    Heel veel succes de komende tijd en vergeet niet te ontspannen. Ook heel belangrijk! :)

7. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Purringkitty:

Inderdaad ik wandel veel vooral savonds samen met ml om even tot ontspanning te komen, babytalk is dan ook strikt verboden. We hebben het over andere leuke dingen die we nog willen doen etc etc.
    We zijn trouwens in ronde 5 :p maar eigenlijk doet het er niet toe ik hou me er niet al te veel mee bezig in welke ronde we zijn.

Ik wens jullie ook allemaal veel succes :D, en ook de dames met "kapsones" eitjes :p.

De reden achter mijn kapsones eitjes is eigenlijk een grapje :p
    In mijn familie (jup enigste meid :p) en in mijn schoonfamilie 0 meiden.
    Nu zei mijn man laatst voor de grap jou eitjes zeggen steeds bij mijn jongens zaadjes "jou moet ik niet, jou moet ik niet, jou moet ik niet" Oftewel een meisjes zaadje zou welkom zijn haha. Als geintje heb ik toen terug gezegd ik zal ze eens streng toespreken dat elk zaadje van harte welkom is haahaha. Zo doende :p

8. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Ha dan heb ik zeker hele verlegen eitjes, geen 1 die dominant durft te worden :p
    Dat jouw eitje maar snel wat minder kieskeurig wordt! Succes :)

Deel Deze Pagina