heb nog niet getest hoor haha haal vammidag een test! hebben zometeen namelijk zomerfeest van onze kleine meid op de peuterspeelzaal! duurt tot half 12 en dan race ik naar de winkel om een digitale test te halen! heeeeeeeel hard voor me duimen meiden! wie weet helpt het! xxx
meid duim heel hard!!! nals je zwanger bent wil ik wel wat tips hoor meid! wijn zitten in middels in ronde 16!hihi
hej mooi meisje heb je zeg!!! hoe oud is ze!lijkt me heerlijk jong moeder zijn! ook al vind ik 23 een keurige leeftijd om al moeder te zijn
@snippie23 komt helemaal goed meid mocht het zo zijn wil ik je graag tips geven! ronde 16. jeetje.. dat is al behoorlijk lang kom ik aan met 6 maanden! maarja als je er mee bezig bent duurt het natuurlijk ook heel lang voor je gevoel als het niet wil xxx
@snippie23 Dank je wel zijn we ook super trots op! deze dame is verwekt door de pil heen haha ze wordt eind augustus 3 dus echt tijd voor een 2e xxx
jah idd meid.dan is elke maand telang 16 is maar een getal! en je hoort vakker dat mensen binnen 2jaar zwanger zijn.en daar zitten we nog niet aan!
Hoi meiden, Hier even mijn verhaaltje. heb 21 mei jl. mijn laatste pil geslikt, dus nog maar net gestopt. Volgens een berekening van cyclus 28 dagen zal gister mijn NOD zijn. Ben nu nog niet ongesteld, gistermiddag rond 17:00 uur getest, deze was negatief (Kruitvat test). Het kan natuurlijk ontpillen zijn maar mijn lichaam vind ik ook vreemd, voel me raar...ik ga denk ik donderdag of vrijdag nog een keer testen, dan doe ik het met ochtendurine. Ik las op de bijsluiter van de test dat het mogelijk is dat je urine verdund is door teveel drinken en plassen...en gister heb ik voordat ik de test ging doen heel de dag door op mijn werk water gedronken. Dus wie weet en anders wachten we op de ongesteldheid en gaan we voor ronde 2.