Met m'n gedachten er niet bij...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bientje, 12 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bientje

bientje Actief lid

21 nov 2006
    255
    0
    0
    Gisterenavond volgens mij mijn eisprong gehad maar toen we uiteindelijk in bed lagen waren we nog te veel met het huis bezig in ons hoofd....veel te veel onder de indruk, dus helemaal niet aan klussen toegekomen. Stom maar ja dan volgende maand maar weer opletten...

We zijn namelijk aan het overwegen een nieuw huis te kopen, dus daar zijn we nu best druk mee.

Wel erg jammer..... :oops:

Allemaal vast een fijn weekend gewenst.

Groetjes Sabine

2. Vanavond je kerel nog het bed in sleuren! Je eitje leeft 24 uur.... dus kan nog!

Groetjes Jelske

3. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Suc6 meid!
    Hoop doet leven!

Groetjes Marjo

4. bientje

bientje Actief lid

21 nov 2006
    255
    0
    0
    Is een goed plan....ga ik doen...haha...

:)

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    JA, Bien, gewoon vanavond nog klussen, dan ben je ook nog op tijd.

6. bientje

bientje Actief lid

21 nov 2006
    255
    0
    0
    Nou dames,

ik heb jullie raad opgevolgd en er op los geklust afgelopen weekend! :)

Het vreemde is dat ik gisteren wéér een wit propje had als afscheiding. Heb niets tegen mijn man gezegd en fijn geklust. Probeer het niet te vaak tegen hem te zeggen wanneer ik wat heb of voel want hij wordt er een beetje nerveus van...hihi...

Heb de laatste dagen wel een vol gevoel en heb vanochtend het idee dat ik bij iedere hap die ik neem misselijker word. Verder heb ik ook weer veel last van mijn onderrug. Ik ga alleen nergens vanuit want dit had ik vorige maand ook zo'n twee weken en toen had ik daarna ook gewoon weer mijn menstruatie.

Vrijdag bij mijn vriendin geweest die nu zo'n 11 á 12 weken zwnager is. Kei leuk die krijgt al zo'n klein bol buikje, gaat snel maar is wel heel lief zo. Woensdag heeft ze haar eerste echo...wel gaaf om mee te krijgen allemaal en een goed voorbeeld ;)

Liefs Sabine

7. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ bientje! duim voor je meid! suc6!

Groetjes Marjo

Deel Deze Pagina