voor nod negatief,op/na nod positief getest?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door guusje27, 4 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Haai,

Ik heb vanmorgen een test gedaan..negatief..:(
    A.s. dinsdag is het 2 weken geleden dat ik mijn eisprong heb gehad, dat weet ik zeker, heb namelijk die zondag ervoor pregnyl gespoten.

Nu is mijn vraag; heeft er iemand voor nod negatief getest en een paar dagen later positief? Ik hoop het zo, ik wil geen hormonen meer gebruiken! :x

Liefs Guusje

2. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Welke test heb je gebruikt?

Ik testte bij de eerste 1 dag voor NOD negatief met cb en paar dagen er na positief

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    1 van kruidvat heb ik gebruikt..
    Ik ben stom geweest om nu al te testen, ben zo teleurgesteld weer nu, vanavond komen mijn ouders eten, loop nu alleen maar te janken, ook omdat ik niet zwanger ben, maar meer omdat ik nu weer hormonen moet spuiten en slikken en ziekenhuisbezoekjes etc..bleh..

Veel mensen zeggen; je moet er niet te veel mee bezig zijn! Dan denk ik, ja, dat zou ik het liefst ook willen alleen met al die kuren en zhbezoekjes gaat dat moeilijk!!

4. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ik wil je geen valse hoop geven maar het kan ook heel goed dat je veels te vroeg getest hebt. Wacht even tot maandag. Ik weet dat dat moeilijk is en dat je eigenlijk NU wilt weten. Ik ga voor je duimen!

5. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    dank je, ik denk het niet maar wie weet!

6. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Ik heb in juni getest rond/op de dag dat ik ongesteld had moeten worden. Test was negatief. Maar een week later was ik nog niet ongesteld, dus nog maar een test gedaan. Deze was zo duidelijk positief! Hij hoefde niet eens na te denken, het streepje stond er meteen.

Geef dus niet op, het kan nog steeds zijn dat je wel zwanger bent!

7. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Ik hoop t zo voor je!! Kan me voorstellen dat je die hormonen zat bent.. alles kan nog, nog even geduld proberen te hebben tot dinsdag :)

8. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Succes!! ik hoop het voor je. Het kan nog hoor, zolang je niet ongi bent gewoon hoop blijven houden.. :)

9. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    thanks ladies!

Deel Deze Pagina