Hoi allemaal, Hebben meer mensen dit gehad vermoed dat het een opgezette buik is van mijn darmen. Maar ik pas sinds een dag of 3 geen broeken meer. Alle broeken drukken op mijn buik of laten striemen achter. Ben aan het twijfelen morgen toch een positie broek te halen zeker omdat ik morgenavond moet werken en verplicht een broek aan moet.
Hier in de avond ook een enorm opgezette darmenbuik. Dus weet precies wat je bedoelt haha, lijk dan echt 4 maanden. Zijn stretch broeken of legging niks voor nu? Want anders moet je wel heel lang in de positiebroeken.
in mijn broeken zit altijd al wat stretch dus dat valt af en legging vind ik persoonlijk helemaal niks en op het werk vind ik dat ook niks onder onze nette witte jasjes
Herkenbaar! En ik ben pas morgen 5 weken! Vooral in de avond een buik alsof in een lange avond bij de wok erop heb zitten, kortom veels te veel gegeten. Hoop dat het nog beetje wegtrekt ofzo want moet over 4 weken nog wel in mijn trouwjurk passen 😂 dat kan trouwens wel toch? Dat je bijv deze week meer last hebt van je darmen en dat volgende week stuk minder is?
Ik ben bijna 8w en de ene dag meer last van die darmen dan de ander. Een baby buik is het nog niet dus helaas liever niet mee pronken hahha
ja een babybuik nee maar ik loop en doe veel op het werk dus een lekker zittende broek is wel een must voor mij
Dat is inderdaad belangrijk dat je iets aan hebt wat fijn zit. Is wel jammer dat de sale net voorbij is. Las paar weken terug van iemand die hele positie garderobe voor een spotprijsje had gekocht.
Ik had bij de vorige zwangerschap al met 8 weken mijn eerste positiebroek aan, die trouwens met 10 weken weer uit kon omdat de darmenbuik toen weg was. Nu pas ik gelukkig mijn gewone broeken nog . Het kan dus best veranderen per week. Ik was toen blij dat ik die positiebroek had, want te strakke broeken zitten echt niet fijn in je buik. En ze zijn tegenwoordig zo mooi gemaakt dat het ook helemaal niet opvalt met een shirt er over.
ik kan nog in mijn gewone broeken, ik doe wel een positiebroek aan als ik weet dat we smiddags gaan eten of op restaurant gaan Is toch niet erg om nu al die broeken aan te doen? Anders koop je toch ook broeken.... heb er een 3tal bij h&m gekocht voor 30 per stuk, gewoon skinny jeans in verschillende kleuren, dus je merkt het niet eens
Hier nu 6.5wkn zwanger van een tweeling en heb al bijna 2 weken een positie broek aan.... Mijn eigen broek kreeg ik echt niet meer dicht en zat veelte strak. 's Ochtends is het wel minder 's avonds is mijn buik een stuk meer opgezet. Bij de eerste had ik dit overigens ook.
toch goed om te horen dat meerdere mensen dit hadden gisteravond gewerkt met een positiebroek wat zat dat heerlijk. Toch een maatje groter jasje aangedaan van het gedetailleerde witte jasje maar toch nog een opmerking van een goeie collega zovan he je wordt ons kamer olifantje
Gewoon nu al even je positiebroek aan! Of je werkbroek dichtdoen met n veiligheidsspeld ipv de knoop. De opgezette buik kan ook weer verdwijnen met n paar weekjes. Ik ben precies even ver, mijn buik was juist de afgelopen twee weken erger en lijkt nu minder te worden. Maar ik heb wel bijna alleen (stretch) rokjes aangehad hihi Succes!
Ik heb een tussenstukje gehaald, omdat ik nog geen positiebroek heb. Nu kan ik gewoon mijn eigen pantalons aan naar mijn werk en ziet niemand er iets van als ik een iets wijder bloesje aan trek. Maar hier inderdaad ook opgezette buik.
Herkenbaar, sommige broeken zitten echt niet meer lekker! Voor de vakantie bij de Hema een katoenen stretch rokje gekocht. Ideaal!