tip van kennis, niet klaarkomen rond eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 86lizzy86, 23 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

2 nov 2016
    276
    21
    18
    Tip van een kennis wat voor haar na 13 maanden tot succes leidde (of puur toeval)
    Zij zweerde erbij dat de vrouw na de man klaarkomt zodat de zaadjes "opgezogen werden" alle maanden heeft ze daarvoor gezorgd na de man te komen,, dit ging vaak wel wat gespannen maargoed
    Deze ronde is ze alle dagen rond de eisprong express niet gekomen en t is raak!
    Ik ga het iig uitproberen want ik ben ook een aantal rondes na de man gekomen en merk dat mijn lichaam te gespannen is voordat ik kom omdat ik bang ben dat sperma eruit loopt

Maargoed wie heeft ook op deze manier succes gehad?

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ik geloof op dit punt meer in toeval dan dat ze zwanger is omdat ze niet is klaar gekomen.

Hier was ik ook niet 123 zwanger en heb ook heel wat gekke dingen geprobeerd maar als ik toch ook nog eens zou moeten voorkomen dat ik klaar kwam dan was voor mij de lol er echt af geweest.... vond het op sommige momenten echt al lastig om het fijn en leuk te houden maar had dan in ieder geval nog de lol van een goede beurt met happy ending ;). Voor of na mn vriend, maar net hoe het kwam (pun intended :D).

Hopelijk ben je snel zwanger!

LadyBird90, Issie, Nerotje en 11 anderen vinden dit leuk.
  3. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    manaolana vindt dit leuk.
  4. mariellevanr

mariellevanr Niet meer actief

Tja, ik kwam juist direct na mijn man klaar en was vier keer meteen de eerste keer zwanger. Is maar net waar je in geloofd denk ik...

Hoop voor jou dat je ook snel zwanger bent!

Issie, Sassiekaa, Paardenbloem en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Ballon

Ballon Niet meer actief

Kan iemand mij misschien vertellen waar dat knopje zit.... ik bedoel. Als het komt, komt het toch?

6. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Seks moet, naast baby-making, ook nog iets van leuk en fijn zijn hè. ;) Júist als het langer duurt. Als je jezelf gaat lopen verplichten van wel of niet komen leg je de drempel wel heel erg hoog voor jezelf. Er zijn volgens mij genoeg vrouwen die zwanger raken als ze gekomen zijn en ook genoeg die zwanger raken als ze niet komen. Maar als jij het wilt proberen, gewoon doen natuurlijk. Je hoeft ook niet bang te zijn als er sperma uitloopt. Dit is heel normaal als je daarna opstaat. Er zijn er op dat moment al genoeg naar boven aan het zwemmen!

nizzie86 vindt dit leuk.
  7. Baloo

Baloo Actief lid

23 okt 2012
    430
    672
    93
    Vrouw
    Ik denk ik alle gevallen dat 'zorgeloos' seks hebben nog veel meer kan helpen :rolleyes: dus hup ga een avond op stap, giet die fles wijn in je mik en laat hem alle hoeken van de kamer zien :D Als dat niet helpt, heb je in ieder geval genoten..

MelZoe, aYh4L8, jeshh en 9 anderen vinden dit leuk.
  8. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Dit heeft bij mij gewerkt... al waren t wel drie dagen van stappen en volgieten.

nizzie86 vindt dit leuk.
  9. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik geloof hier ook niet in...
    Bij ons bij beide zwangerschappen niet op deze manier "afgerond" (om het zo te zeggen :)) en toch zwanger.

Ik denk ook dat het veel beter is om het gewoon fijn te hebben en niet van dat geforceerde gedoe.

10. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    geloof er ook niet in, het is echt een kwestie van geluk hebben ben ik bang :(

Wij zijn als sinds dec 2015 bezig voor een 2e, en ook al alles uit de kast getrokken incl het niet klaarkomen van mezelf in ieder geval niet voor manlief. maar dat heeft niks uitgehaald

Citroentje93 vindt dit leuk.
  11. mamalacht

mamalacht Actief lid

19 apr 2017
    385
    267
    63
    Puur toeval. Wat dit soort dingen betreft luisteren we beter naar de wetenschap en daar is toch wel degelijk onderzoek geweest dat klaarkomen ná de man de zaadjes opzuigt. Niet klaarkomen is dus net slechter dan wel klaarkomen. Je kunt de natuur wel een 'handje' helpen maar het is niet zo dat dat nu plots de tovertruuk is om zwanger te worden.

12. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Ik zou gewoon proberen te genieten van de seks, al die andere praatjes... Ik weet het niet hoor

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik ook.

Ik heb bijvoorbeeld 11x IUI ondergaan. Daarbij wordt het sperma rond je eisprong dus alleen voorbij de baarmoedermond gebracht. Ik kwam uiteraard niet klaar al liggend in die stoel in het ziekenhuis, maar ben ondanks het niet klaarkomen er ook niet zwanger van geworden. 11x IUI mislukt destijds.

In mijn ogen maakt het dus niks uit. Maar je kunt het uiteraard proberen. Je weet maar nooit toch?

14. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ik moet hier even heel hard om lachen :roflmao:. Zo droog.

urfebe vindt dit leuk.
  15. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Tja bij de eerste ongeveer ook zo gedaan.... klaarkomen na man... duurde ruim een jaar voordat ik zwanger was

Deze keer "gewoon gezellig" gedaan Hihi en in 1 keer zwanger... denk dus eerder toeval

16. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

2 nov 2016
    276
    21
    18
    nee ik weet dat dit niet de uitgevonden manier is om zwanger te worden,, maar was gewoon benieuwd of nog iemand het op die manier heeft beleefd als mijn kennis

we genieten altijd van t klussen en als we geen zin hebben dan doen we het niet want we willen het leuk houden!!!

als ik kom dan kom ik inderdaad ,,,, maar ik kom niet zo makkelijk dus normaal nadat hij kwam was het nog effe een opgave om mij te laten komen (ik kom altijd pas laat en niet snel) en nu hebben we die opgave na hem gewoon eens weggelaten deze ronde.......maar evengoed super genoten hoor

thanks voor jullie reacties

17. mc87

mc87 Actief lid

11 apr 2013
    336
    39
    28
    Vrouw
    Ik altijd ervóór. En ben toch ook best snel zwanger geworden in drie rondes. Erna lijkt me best onnatuurlijk wanneer je bezig bent. Maargoed...

18. mamalacht

mamalacht Actief lid

19 apr 2017
    385
    267
    63
    Meer dan 70 procent van de vrouwen niet kan klaarkomen tijdens het vrijen en heeft dus een helpende hand nodig. En dat is vaak na de man dan toch?

nickyhartje vindt dit leuk.
  19. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Tja, het blijft gewoon een kwestie van geluk. Ik heb eens op dit forum gelezen dat het beter is om na de man klaar te komen omdat anders je baarmoedermond "op slot" zou gaan, dus ik telkens maar proberen om uit te stellen waardoor ik regelmatig gewoon mijn orgasme misliep. En laatste ronde door een "foutje" eerder klaargekomen dan mijn vriend en nu is het raak. Volgens mij is het allemaal onzin, geniet er gewoon lekker van. Feit is wel dat je meer (vruchtbaar) slijm maakt als je heel opgewonden bent, en daardoor worden de zaadcellen beter geactiveerd en blijven ze langer in leven.

20. mamalacht

mamalacht Actief lid

19 apr 2017
    385
    267
    63
    Dat verhaal is nochtans geen onzin hoor. Niemand heeft ooit beweerd dat je niet kunt zwanger worden als je eerder klaarkomt dan je man toch? Dat kan perfect. Alleen blijkt dus dat je kansen iets HOGER zijn als je ná je man komt. Niemand verplicht je om wel of niet klaar te komen, of in welke volgorde. Je kunt altijd zwanger worden. Maar op de ene manier iets makkelijker dan de andere blijkbaar.

nizzie86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina