Ovulatietesten Action

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pioenne, 3 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pioenne

Pioenne Bekend lid

5 mrt 2019
    640
    746
    93
    Vrouw
    Hoi dames!
    Mag ik even jullie advies vragen over de action ovulatietesten?
    Ik ben sinds januari pilvrij en heb sindsdien telkens na een 32 dagen mijn menstruatie gekregen, goed en snel ‘ontpild’ dacht ik dus... Vorige maand was dit echter na 37 dagen. Om toch wat meer inzicht in mijn cyclussen te krijgen, dacht ik even te testen met ovulatietesten. Ik zou nu op dag 16 van deze cyclus zitten.
    Nu mijn vraag: zowel gisteren als vandaag (telkens rond zelfde avond-tijdstip) een Action ovulatietest gedaan, en deze zijn beide witter dan wit. De controlestreep is wel zeer duidelijk aanwezig.

Ik heb al een aantal topics hier gevolgd, en meestal is er onzekerheid over de knaller, maar echt wit witte testen kom ik niet tegen?
    Is dit normaal, en zou mijn LH-piek nog moeten komen/al geweest zijn? Foutieve testen? Geen LH aanwezig? Of gewoon nog even verder bekijken?

Waarschijnlijk niets om ongerust over te zijn, zwangerschapswens pas voor over paar maanden, maar enig inzicht zou heel fijn zijn. Dankjewel alvast!

2. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.046
    3.687
    113
    Hier ook action gebruikt en ik had echt precies 14 dgn voordat ik ongesteld was een posi test. Althans posi de streep was donker maar echt niet net zo donker als de controle streep.

Als ik jou was zou ik gewoon nog even doortesten hij kan ineens verkleuren en bij wijze van spreke de dag erna alweer wit/heeeeel licht zijn. Misschien heb je gewoon weer een cyclus van 37 dagen.

Succes!

Pioenne vindt dit leuk.
  3. Pioenne

Pioenne Bekend lid

5 mrt 2019
    640
    746
    93
    Vrouw
    Dankjewel voor deze info! Ik test nog even verder, en anders vanaf volgende cyclus weer (en dan wat vroeger starten).

esklessebes vindt dit leuk.
  4. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Hier ook goede ervaringen met deze testen.
    Ik deed wel altijd 2 testen op een dag. Ochtend en avond. Bij mij indd ook een donkere streep.

5. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.670
    1.603
    113
    Vrouw
    Ook even aan het lezen? Heb je misschien een foto van hoe donker jouw test was, als ie positief was? :)

esklessebes vindt dit leuk.
  6. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.046
    3.687
    113
    Zal morgen even kijken of ik hem überhaupt nog heb haha ben nu alweer 29 wkn zwanger.

7. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.046
    3.687
    113

20190617_155952.jpg

@Roxy1994 deze had ik nog liggen! Mn posi ov test en mn zw test

Deel Deze Pagina