voor nod positief testen en dan toch mis?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 26Lotte26, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 26Lotte26

26Lotte26 Actief lid

2 jan 2007
    149
    0
    0
    Hallo,
    Ik moet eigenlijk maandag ongi worden. Nu heb ik afgelopen vrijdag en zaterdag getest met de 2vk5 euro en ik kreeg beide keren twee strepen. Wel een hele lichte. maar ja... normaal word ik ook pas op maandagavond ongesteld, dus het was ruim voor mijn NOD.
    ik ga er dus een klein beetje vanuit dat het dus wel positief is.
    Wie heeft dit ook gehad voor de NOD? En is het goed gegaan of toch ongesteld geworden?
    Ik vind het zo spannend!

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb beide ervaringen, ik heb altijd voor NOD getest, behalve bij mijn oudste.
    Zelf heb ik ook 9 miskramen gehad.

3. 26Lotte26

26Lotte26 Actief lid

2 jan 2007
    149
    0
    0
    hallo bamjolan,

Werd je dan ook op de nod weer ongesteld of veel later?

4. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik had 5 dagen voor nod getest en had ook een lichte streep. Nu heb ik een prachtig zoontje van 4 maanden, dus hier wel goed gegaan :D

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Meestal op de NOD zelf, maar ook wel 1 dag en 5 dagen erna.
    Ik moet wel zeggen dat als mijn testen lichter werden of negatief, dat de bloeding vrij snel daarna kwam.
    Maar, bij mn zoon had ik op de NOD ook een lichte test en toch is ie alweer bijna 20 maanden hihi

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Meis, al test je positief, het kan in die 1e 3 maanden altijd mis gaan ondanks dat je positief test.
    Ik hoop voor je dat t goed zit.

7. 26Lotte26

26Lotte26 Actief lid

2 jan 2007
    149
    0
    0
    hoi Flippo,
    Ik weet het. Mijn vorige zwangerschap ging mis met 12 weken. maar goed een positieve test is wel weer een stukje dinchterbij.
    Heb vanochtend met ene digitale getest en die gaf met letters zwanger aan. Vandaag is mijn NOD. Tis dus nog mara heeeel pril, maar een begin.
    Erg spannend allemaal!

8. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik had vorige maand vijf dagen voor mijn nod een positieve test. Maar helaas een dag na mijn nod is het toch misgegaan.

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gefeliciteerd!

hier bij laatste 2 ruim voor NOD getest.. en ook bij mijn MK voor NOD een test gedaan.. de ene keer ging het na NOD alsnog fout ( nooit op NOD zelf), de andere keer had ik 9 maanden een beeb in buik.

10. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hier ook 2 of 3 dagen voor NOD getest, en het gaat nog steeds goed

Hoop dat het bij jou ook goed blijft gaan!

11. Gylaine

Gylaine Actief lid

12 nov 2010
    247
    0
    0
    Verzorgende ig
    Maarssen
    welke test gebruiken jullie om voor voordat je ongesteld moet worden te testen?? ik moet donderdag ongesteld worden en heb sinds zaterdag samentrekkende pijn wat heel anders voelt dan menstruatiepijn.

12. Onzekermiepje

Onzekermiepje Nieuw lid

15 nov 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Even een vraagje hier, want loop al weken te googlen en op forums te lezen maar word er niet veel wijzer van misschien dat er hier dames zijn met ervaringen.
    Op 17 Okt j.l. kon ik met sensitest gaan testen, deze was echter duidelijk positief. Had er toch 3 dus denk doe die andere ook maar, en 1 er van was duidelijk negatief andere zeer licht streepje. Daarna nog test van kv gedaan en van apotheek duidelijk negatief:S Echter vandaag weer sensitest gedaan en deze is wederom weer duidelijk positief:S Ben niet echt ongesteld geworden, had wel na 5 dagen overtijd 3 dagen licht bloedverlies( was maar paar druppeltjes als ik op de wc zat) verder geen klachten erbij. Moet ik nou denken aan een miskraam, of bestaat er toch een kans dat ik zwanger ben?
    Heb wel wat vage symptomen , maarja die kan je ook krijgen als je het maar graag wilt.

Lees over sensitest wel negatieve berichten, maar ook veel positieve berichten. VLK ook gebeld, en die zegt positief is positief dus mag binnenkort wel komen voor echo, maar vroeg me gewoon even af of iemand ook zoiets heb gehad?

Sorry voor het lang verhaaltje, maar moest er ff uit :)

Groetjessss

13. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Hoop dat het allemaal goed blijft gaan en je over 8 maanden een gezond beebje op de wereld mag zetten!

14. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL

Ik zou nog een test doen van clearblue met indicator. Als je echt zwanger bent moet die nu toch echt wel positief zijn want dat is dan bijna een maand geleden dat je voor de eerste keer heb getest.
    Ik heb geen ervaring met sensitest dus dat zou ik verder niet weten.
    Hoop voor je dat het raak is!

15. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ik had 4 dagen voor NOD een duidelijke 2de streep en het is toch misgegaan met 9weken.
    Succes en geniet ervan!

16. Onzekermiepje

Onzekermiepje Nieuw lid

15 nov 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx voor de reactie.. Ik mag donderdag voor een echo komen, dus ik wacht maar gewoon tot die dag af ipv mezelf helemaal gek maken met die rot testen:x een echo is de enige en beste uitsluitsel of het wel of niet is. I'll cross my fingers:):)

Deel Deze Pagina