Zin hebben in sex? Alleen maar aan denken dan voel ik daar beneden vloeien...heb dan doorzichtige afscheiding! Iemand ervaring? Liefs
Ik moet a.s. zondag ongesteld worden...dus weet niet of het aan m'n eisprong ligt!...heb dit de vorige rondes niet gehad...Meestal heb ik erg zin als ik vruchtbaar ben en mijn eisprong krijg en dat was deze ronde ook het geval maar sinds 2 dagen heb ik nog meer zin in sex... Liefs
@Chaimaa, Ik had dat ook, maar wel toen net wist dat ik zwanger was. Waarschijnlijk had dat vooral met het emotionele te maken. Het feit dat je samen zoiets moois te wachten staat. (helaas ging het mis bij 9wk)
tijdens mijn zwangerschap werd mijn man gek! ik wilde elke dag, elke minuut en overal!! na 25 weken zakte dat naar normaal! en met 30 weken wilde ik het woord seks niet eens horen! dusssss
hier ook het tegenovergestelde , totaal geen zin in sex ind het wel erg voort ventje , maar af en toe probeer ik toch zin te krijgen
Ik heb het alleen in de aanloop van mijn vruchtbare dagen... Vind ik ineens alles veel sexier aan mijn vriend. Dus aan mij heb je ook niet veel