voor nod positieve getest nu negatief en geen ongi

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door puppy28, 7 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Hoi ik zit ergens mee en ik zou graag willen weten of iemand dit herkent.
    Ik heb 16 dagen geleden mijn eisprong gevonden met een ovutest. Ongeveer een week later heb ik een zwangerschapstest gedaan en deze was licht positief (geen tuurstreep maar wel een lichte streep). Daarna opnieuw getest en negatief. Inmiddels ben ik 2 dagen overtijd en opnieuw getest maar nog steeds negatief. Weet iemand wat dit kan zijn en heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt? Ik zit echt in zak en as want mijn lichaam doet zo raar.

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Een week na een positieve ovulatie test een positieve zwangerschapstest is erg vroeg.je zit dan op 6/7 dpo. Een vruchtje is dan nog aan t innestelen en ook dat kan nog later gebeuren. Heb je een foto van deze test? Een positieve ovulatietest wil ook niet zeggen dat hè daadwerkelijk een eisprong hebt.
    Ik zou overmorgen nog een keer een zw test doen

3. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Ja ik weet dat het vroeg was, weet eigenlijk ook niet waarom ik het deed alleen maar dat ik heel erg blij was toen ik een streepje zag. Daarentegen wist ik ook, dat er nog van alles mis zou kunnen gaan voor mijn nod, en ik ging daar ook vanuit nadat ik weer een negatieve test in mijn handen had. Maar nu nog steeds geen ongi te bekennen maakt me dat onzeker.

Bijgevoegde bestanden:

4. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Zou het kunnen dat deze test reageerde op een late eisprong en dat je nod dus ook later is? Het zou kunnen dat je eitje niet gesprongen is bij je positieve ovulatietest, maar dat het nog een 2de poging ondernomen heeft... Hoop allesinds op goed nieuws voor je!

5. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    het zou inderdaad best eens kunnen zijn wat Dora zegt! ik denk dat er niets anders op zit dan nog even wachten en over een paar weer testen! succes!

6. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Yessss dit onderwerp mag gesloten worden. Ben zojuist ongesteld geworden. Hoe toevallig is dat!

Lijkt me dat ik met die positieve test wel iets waargenomen heb maar dat mijn lichaam het gewoon afgestoten heeft.
    Met een zwangerschapstest kun je volgens mij geen eisprong meten omdat deze alleen maar hcg meet. Andersom (ovulatietest) zou er wel een zwangerschap waargenomen kunnen worden maar ook niet altijd.

Wat ben ik blij dat ik ongesteld ben, op naar de volgende ronde!

Deel Deze Pagina