Hallo! Ondertussen zijn we begonnen voor een derde kindje en ik ben onzekerder dan ooit haha. Ik had op 13 januari een positieve ovulatietest. Nu ben ik mezelf helemaal gek aan het maken en al een paar dagen aan het testen… blijft negatief ook al is het nog maar 9dpo. Bij mijn 2e zoontje had ik een positieve test op 9dpo. Bij 1e zoontje weet ik het niet omdat ik toen een heel onregelmatige cyclus had. Nu is mijn cyclus helemaal regelmatig, nod verwacht op 30 januari. Er is waarschijnlijk nog wel kans maar ik zou graag jullie ervaringen horen
Als je positieve test de 13e was, zou ik zeggen uiterlijk 16 januari 1 dpo. Dat betekent dat je vandaag 8 dpo bent. Ik zou vanaf 9 a 10 dpo gaan testen, dan bestaat er wel een kans op een streepje. Makkelijk gezegd, ik testte ook wel eens eerder hoor De innesteling is tussen 5 en 12 dpo, met gemiddeld op 9 dpo. En vaak kun je een dag of 2 later een positieve test verwachten. Dus alle kans nog hoor deze ronde! Ik testte vaak rond 9-10 dpo positief Zou rekenen met dpo ipv dagen voor nod