Eisprong altijd rechts

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door 2xtantein1week, 25 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Beste verloskundige,

Het is mij opgevallen dat mijn eisprong altijd rechts is. Heb het de laatste 3 maanden goed in de gaten gehouden, en ja hoor, nu voor de 3e keer rechts. Toen ik de nuvaring gebruikte had ik ook het idee altijd mijn ei te voelen, en ik kan me niet herinneren ooit mijn ei links gevoelt te hebben.

Nu is mijn vraag, kan dit terwijl je 2 goed werkende eierstokken hebt? Of is het mogelijk dat bij mij alleen rechts goed werkt en het linkse eitje rechts opvangt. Is dat duidelijk? Ik bedoel dat ik wel iedere maand een eisprong heb maar altijd rechts. Ik voel hem namelijk wel iedere maand.

Ook heb ik een bultje op mijn baarmoedermond en wat harde puntje. Is weet niet of dit er mee te maken kan hebben, maar meld het er maar even bij. Dat bultje is naar mijn idee een cyste, maar nooit laten checken. Hij groeit naarmate mijn menstruatie dichterbij komt, het wordt een best groot bultje, zo groot als het topje van een kleine druif. Het voelt als een blaar, alsof er vocht onder zit.

Is het nodig met deze dingen naar een arts te gaan of is er niets aan het handje?

Alvast bedankt voor je reactie!

Groetjes!

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Ja het kan terwijl je 2 goed werkende eierstokken je eisprong altijd aan 1 kant is.

Ik zou met de bult op de baarmoedermond naar de huisarts gaan om even te laten kijken wat het is en of het onschuldig is.

Groetjes Ineke

3. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Super bedankt voor je reactie. Ben helemaal gerust gesteld hoor, dacht wel dat het goed zat omdat ik hem echt wel iedere maand voel

Ik zal volgende week dan toch maar naar de huisarts gaan voor het bultje.

Bedankt hoor!

Groetjes!

4. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Hi Ineke,

Gister ben ik bij de huisarts geweest en het bultje op mijn baarmoedermond is inderdaad een cyste. Onschuldig, gewoon laten zitten...

Ik ben wel opgelucht dat ik toch even geweest ben!

Bedankt voor je hulp!

Groetjes!

5. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Graag gedaan.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina