uitgerekende datum was 13 oktober 2006 maar richard is 26 september 2006 gebeuren en 5 oktober 2006 is ons kereltje overleden
Ow wat vreselijk! Wat een verdriet! Ik heb je verhaal gemist (als je het op het forum verteld hebt) maar alsnog veel sterkte met zo'n groot verlies, dat gaat je niet in de koude kleren zitten zeg
Ik kan nog niets schrijven, maar ben zo benieuwd....... Eigenlijk heb ik niet zoveel tijd dat de beeb eerder komt, maarja je kan het niet plannen he! Ik wil nog van alles gaan doen tijdens mijn verlof namelijk, lijkt me zo leuk
Bij de eeste 2 dagen erna (werd ingeleid dus dat telt niet echt), bij de tweede braken bijna 3 weken van te voren mn vliezen
ikke 8 dagen overtijd en maar wachten pfff zal je net zien ben je op visite krijg je weeen en je mannetje is werken... geen huissleutel mee... ik van mn schoonouders naar mn schoonzus (die heeft er 3 dus wat ervaring) en mannetje op gebeld dat het geen grapje was maar dat hij echt papa ging worden.. in totaal was ze na 5 uur geboren dus supersnel maar ik was lekker thuis! groetjes Iman