Hoi, zoals de titel al zegt vroeg ik mij af of je de innesteling kunt voelen en zo ja of dit als pijnlijk/akelig gevoel beschouwd kan worden? Heb nu al een halve dag een zeer vervelend/ pijnlijk gevoel in mijn buik onder mijn navel. Wie weet hier wat meer van. We hopen natuurlijk op een klein wondertje. Liefs Puck.
Artsen zeggen dat je de innesteling niet kunt voelen, veel vrouwen beweren van wel. Het punt is dat het nooit te bewijzen is, want prikjes in je buik of weet ik veel wat dat kan ook een darmkronkel zijn....
onder je navel is sowieso veel te hoog, ik ben 15 weken zwanger en mijn bm komt echt nog niet zo ver. ik heb er helemaal niets van gevoeld. sommigen voelen het wel maar moet dan wel echt lager zijn!
Tja, ik heb weer een ander verhaal. Mijn collega voelde ongeveer een week voor nod gekke steken onder haar navel (nooit eerder gehad) en zij was ook zwanger. Heb t al vaker gehoord, maar niet dat het van een innesteling zou komen. Afgelopen maand had ik zelf ook steken IN mn navel, maar was niet zwanger