Ik zit lekker op de bank en ineens van die hartkloppingen in mn keel. Schrok best wel, echt een rotgevoel. Bij mn buik voel ik wel meer hartslag, maar dat herken ik van de eerste zwangerschap. Maar dit heb ik nooit eerder gehad...zou dat erg zijn??
nee, helemaal niet erg! Schrok er eerst ook van! Na even googlen kwam ik erachter dat normaal is en dan je je er geen zorgen om hoeft te maken. Je hart moet harder werken dan normaa. Dat zorgt ervoor dat je sneller hartklopping hebt zelfs in rustige situaties bv als je lekker op de bank zit... Maak je dus geen zorgen!
Jup vogeltje heeft helemaal gelijk. Puur omdat je hart harder pompt voel je dit af en toe. Eerdere zwangerschappen heb ik dit ook gehad en nu weer.
Ik heb het ook wel eens als ik niet zwanger ben. Soms komen ze heel vaak voor en dan ineens maanden niet. Ik vond het wel gek maar niet gek genoeg om meer zorgen over te maken
Ik heb het ook wel eens, ook wanneer ik niet zwanger ben. Op internet heb ik gelezen dat het te maken heeft met de plotseling een daling of stijging van het hormoon oestrogeen. Dit zorgt ervoor dat je hart wat onregelmatig gaat slaan, wat je goed kunt voelen. Verder niet gevaarlijk, alleen beetje gek gevoel.
Net bij de gyn geweest en heb een hartslag van 124 in rust Dit is niet goed en moet nu naar de cardioloog Het hoeft niks te zijn, maar kán wel Kan oa aan je schildklier, HB, etc liggen, maar ook aan hart gerelateerde dingen