Met 37+3 spontaan bevallen van mijn eerste kindje. Van mij had het best nog wat langer mogen duren, had echt een ontzettend fijne zwangerschap, maar ook wel heerlijk dat ik nooit heb af zitten tellen naar 'wanneer komt ze noooouuu!' ofzo!
Toch wel een hoop voor de uitgerekende datum! Haha nou ben benieuwd. Ik stel me nu in op 42 WK maar ben benieuwd of ik over een paar weken toch niet opeens heel ongeduldig ga worden haha. We zullen zien!
Eerste met 38+5 en deze zwangerschap nog steeds aan het wachten.. Nu al 41 weken. Had het liever andersom gehad
1e kindje met 35+5. 's Morgens opgestaan met weeën, al had ik dat zelf niet door, had gewoon rugpijn hihi. 's Avonds om 19:23 is hij geboren. Had zelf wel het gevoel dat hij eerder zou komen, maar niet zoveel eerder. Succes meiden die overtijd lopen! Hopelijk begint het snel!
de eerste met 42+6 (weeën begonnen op 42+3) met een spoedkeizersnee de tweede met 39+2 via een geplande keizersnee
Onze dochter is geboren met 41+5. De nacht voor ik ingeleid zou gaan worden begonnen de weeën! Hopelijk laat deze zich iets eerder zien, maar ik verwacht wel dat ik de 41 weken weer ga halen....