Mijn zoontje begint nu echt te praten en nu leek het mij wel leuk om iets te kopen waardoor hij woordjes leert. Ik heb naar de VTech Vsmile gekeken, maar wij hebben geen tv, wel een laptop, maardat kan volgens mij neit. Ik heb ook gekeken naar de baby einstein dvd-serie. Leek mij ook erg leuk! Weet iemand iets leuk, en heeft iemand ervaring met het bovenstaande?
Zelf bezig. Ik doe dat dus de hele dag. Alles benoemen. Ik denk dat ze daar het meeste van leren. Lekker overal heen gaan en alles benoemen. Op dvd is het ook wel leuk hoor, alleen is dat maar van 1 kant.
ik benoem ook alles zelf wel, maar hij vind bijvoorbeeld een dvd kijken super leuk, alleen ik heb niks educatiefs. Du dan doe ik dat liever niet. Vind het ook wel eens lekker als hij even alleen bezig is
Wel jammer dat je geen tv hebt want ik vind juist de series van de bbc erg leerzaam. Teletubbies, tweenies, zandkasteel. Ze hebben ook een serie waarin ze alles ook uitbeelden in gebarentaal (erg leuk ook voor mij om te leren). Nijntje doet het hier goed, lekker simpel, duidelijke verhalen enz. kijk maar eens op www.nijntje.nl Groetjes Anita
Ik heb ook Nijntje, Sesamstraat baby en Einstein baby. Heb ze gekregen, maar de keren dat ik ze af heb gespeeld zijn op 1 hand te tellen, het boeit haar niet zoveel. Ze leert het meeste toch in het dagelijks leven, net als wat Bosi zegt. Ik vond Nijntje trouwens nog het leukst overkomen, lekkere simpele poppetjes en figuren en niet zo druk.