Nog 4... 3.... Pff.. het wordt toch wel weer echt spannend! Als mijn cyclus op 24dg blijft dan is vrijdag mijn NOD(anders zondag) vanavond een inimini sliertje bloed bij afvegen. Geen klachten, geen krampen.. zou het dan nu raak zijn?! Wie zit ook te wachten en heeft deze week de NOD?
Als het de innestelingsbloeding was, is je nod vrijdag wel vroeg; innesteling is 5 a 7 dagen na eisprong dus dan zou je nog iets langer moeten wachten tot je nod. Dus niet meteen schrikken als je niet zwanger blijkt. Wel goed dat je wacht met testen tot nod. Veel sterkte met wachten en succes!
ik zit ook te wachten.. dit weekend. Heb tot nu toe nog geen krampen etc, wat ik voorafgaand van mijn ongesteldheid wel heb.. maarja je lichaam kan je ook goed voor de gek houden we zullen zien nog 4 daagjes!
Ik moet nog iets langer wachten.. Cyclus is niet helemaal gelijk geweest afgelopen maanden (26-26-24). Dus als ik uitga van het gemiddelde, dan is mijn NOD 1 oktober. Nog een weekje.. Ik probeer er zo niet op te letten, maar oh wat is dat soms lastig.. Heb sinds gisteravond een soort van beurs gevoel daar beneden..
Ik heb vrijdag mijn nod! Wij lopen in het ziekenhuis maar de afgelopen keer was mijn eisprong erg vroeg waardoor ze hem gemist hebben voor de 5e IUI. We hebben thuis wel seks gehad rondom mijn eisprong, dus hopelijk was dat goed getimed... fingers crossed!
Ik heb 5 oktober mijn nod of niet hihi. ik had zaterdag en zondag een knal ovulatie test gehad en hard kns best gedaan zaterdag en maandag dus nu op het eeuwige wacht bankje pfff..als er wat gaan de is heb ik rond het weekend de innesteling en kan pas 5 oktober testen. Geduld is een schone zaak
Spannend allemaal! Dat wachten is vreselijk....en t wordt nog vreselijker als je NOD voorbij is, gedacht ongesteld te worden, maar na 2 druppels stopt t. 1 dag voor NOD was de test nog wit. Nu besloten maar af te wachten of de ongesteldheid wel of niet door gaat zetten en zo niet over 5 daagjes nog maar eens een test ertegenaan gooien. Alsnog ga ik er vanuit dat t deze keer niet gelukt is.
Spannend Vally.. MPO wat balen dat ze je ei hebben gemist.. zou wel extra leuk zijn als het toch zelf lukt Pff.. als ik deze maand niet zwanger ben ga ik ovulatietesten gebruiken.. Maar hoop uiteraard dat ik ze niet hoef te bestellen..
Maandagmiddag test gedaan. Nu dus op NOD+1. Als zondag nog geen ongi is dan nog maar eens testen. Voel nog weinig wat op zwangerschap of ongi lijkt op die paar druppels bloed na. Kan nog alle kanten op :-D
Wat spannend allemaal! Ik heb vrijdag 27 sept m'n nod. Afgelopen zaterdag een keer rozig bloed gehad,en vandaag een paar keer bruine sliertjes.
Ja! Zou zeker extra leuk zijn Maar...aangezien ik vanavond een schoonmaak en opruimbui heb, denk ik dat ik toch ongesteld ga worden. Die schoonmaak en opruimwoede heb ik vaak voordat.... Wel nuttig moet ik zeggen, haha. En ik ben al 2 dagen redelijk snel geïrriteerd.... pfff. Succes meiden!
Hier 27 september (zaterdag) NOD Als het goed is, laatste cyclus was 26 dagen. Heb nog nergens last van terwijl vorige keer gespannen borsten en vlagen misselijkheid voorbij kwamen. Dus wacht het wel af , dit keer niet eerder testen dan op de NOD
@mpo, nee nog steeds alles rustig Bij jou ook nog niet doorgezet? Ik blijf voor je duimen dat t raak is!
Spannend vally! Hier de eerste bruine afscheiding gespot...ik zeg dus alweer game over! We gaan bijna de 4 jaar aantikken
Wat spannend vally en yuia! Wat balen zeg mpo! Kimberly, hier probeer ik ook om niet voortijdig te testen. Heb nu bewust geen testen in huis. Had het gisteren echt enorm koud. Mn handen en voeten voelden als ijsklompjes. Nu wat zeurderig kramp in de buik en een inimini drupje rood gezien met afvegen.zal wel een dezer dagen ongi worden denk ik