Ik zou zondag ongesteld moeten worden of kunnen testen. Alleen vandaag bij het afvegen had ik een beetje bloed. Ging tempen was gewoon nog 36.8 terwijl wanneer ik ongesteld word 36,3 of 4 word. Ik begrijp het gewoon echt niet meer. Je temp moet toch lager worden wanneer je ongesteld wordt?
Mijn temp is tijdens de eerste twee dagen van mijn ongi altijd nog hoog, daarna gaat het naar beneden.
Ja ik weet het echt allemaal niet meer. Denk dat ik gewoon mijn menstruatie krijg dan. snik snik. Het zag er zo goed uit.
Hey meid, mijn temp gaat ook pas de 2e dag van mijn menstruatie omlaag. Er zit niks anders op dan nog een paar daagjes te wachten helaas. Hoop voor je dat het uitblijft. Liefs!
Mijn temperatuur blijft de eerste dagen na mijn ongi ook hoog, maar iedereen is anders, dus wie weet.
Mijn temp daalt 1 dag voor mn ongi ineens. Je moet kijken naar wat je normaal hebt, daar kan je dan wel vanuit gaan. Het kan wel een begin van je ongi zijn en dat je temp nog gaat zakken, het kan ook dat er wat anders gaande is in je baarmoeder