Sorry dames maar het vreet deze week echt aan me... Ik heb een geslachtsbepaling gehad en die vrouw zegt voor 200% dat het een jongen is ze was zo zeker en overtuigd...ze zei zelfs dat als ze het op 20 weken echo niet zouden zienhet toch ECHT een jongen was... maar elke keer als ik naar de foto kijk twijfel ik gewoon zo erg... wat zien jullie? bedankt dames!!
Ik heb er geen verstand van, maar waarom zou iemand voo r200 procent beweren dat het een jongen is? Zoiets mogen ze niet met 100 % , laat staan 200 % zekerheid zeggen. Stel dat ze het wel fout hebben: Lekker gezichtsverlies dan! Ik zou je 20 weken echo afwachten.
Nja ze zei dat ze het zo zeker wist dat het gewoon een jongen moest zijn...dus als zei het zo zeker wist iemand die het dagelijks doet zal ze er wel vanuit gaan dat ze het niet mis heeft..maar ja dan heb je mij weer...onzekere triena! pff hehe
waar de pijl staat zie ik geen "hamburger" Maar ik meen daaronder wel een "hamburger" te zien! Heeft ze niet gezegt wat dat eronder is, die horizontale streepjes??
Ja bij de pijl! Dat ziet er inderdaad uit als balletjes! Iniedergeval niet op schaamlipjes.. Maar daaronder meen ik wel een "hamburger" te zien, wat is dat dan eigenlijk?
waar heb je deze echo laten maken? vind dat ze het wel slecht heeft uitgelegd hoor.... die hamburger viel mij als leek als eerste op.... wij hebben met 16+5 een echo laten maken bij Jan Koning in Ochten en die heeft alles uitgelegd wat we zagen ....
bij babyimage in g'chem! ja ze heeft alleen uitgelegd van de balletjes en ze was zo zeker..verder was het zo afgelopen en nu later bekeek ik die foto's en zag ik dit opeens.
Volgens mij moet je de echo als hieronder zien View attachment 231006 ps ff inzoomen als je het niet kan lezen
Die streepjes onder elkaar die ik paars omcirkeld heb is de navelstreng. Een vagina zit niet bij de voeten, althans niet bij mij
Melissa,wij waren bij dezelfde geweest,en ook al zagen wij het nog niet...zij wist het ons met 13+5 en 15+3 te zeggen dat het een jochie is, en dit is met de 20 wkn echo heel duidelijk bevestigd... Bij ons was ze ook heel zeker, dus ik ga er echt vanuit dat ze het bij jou ook goed heeft gezien...