ik vind dit zo erg om te lezen! wil jullie ontzettend veel sterkte wensen in deze moeilijke periode..... verder heb ik hier echt geen woorden voor....
ik wens jullie ontzettend veel kracht, troost en heel veel liefde toe om dit verlies te kunnen dragen... Er bestaan geen woorden voor. Zorg goed voor jezelf en voor elkaar! Heel veel liefs
wat onwijs erg, ik leef erg met je mee. Wij hebben ons kindje ook verloren op 12 mei jl. Ons zoontje werd op 2e pinksterdag levenloos geboren. Hij is waarschijnlijk een week eerder in mijn buik overleden. Was 20 weken zwanger. Hoe is het met je? Ik denk dat we nu hetzelfde doormaken... ik heb er nog weinig woorden voor, het is niet te bevatten. Hou je taai en heel veel sterkte. Lievia
Gecondoleerd met het verlies van jullie Nick. Wat een afschuwelijke ervaring en wat een enorm groot verlies. Ik wens jullie alle sterkte van de wereld.
Zit met tranen in mn ogen Dit is het allerergste wat je kan gebeuren, heeel veel sterkte en een dikke knuffel liefs Angela
dit is een onmenselijke pijn....je kind! hier zijn geen woorde voor te vinden.. ik hoop dat jullie de kracht vinden om op de been te blijven en dit een plekje te kunne geven. rust zacht lieve nick...
Heel veel sterkte! Ik heb je verhaal met tranen in mijn ogen gelezen. Wat oneerlijk! Ik wens je alle kracht toe om dit zware verlies een plekje te geven. Nogmaals sterkte! Liefs Cindy
hey meid ik hoop dat je je al iets beter voelt want jeetje wat hebben jullie een ontzettend prachtig mooi mannetje gekregen ik heb even gespiekt bij je foto's en ben gelijk verliefd geworden rust zacht mooi mannetje en fonkel als een ster zodat mama en papa je toch ook in de hemel nog kunnen bewonderen veel liefs nathalie
jeetje zeg wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte met het verlies van jullie zoontje Nick.. Liefs Kim
Wat vreselijk! Wat een verdriet , ik heb er geen woorden voor! Ik heb de foto's bekeken van jullie mooie Nick . Misschien een klein gebaar maar ik wil jullie ontzettend veel sterkte wensen met dit enorme verlies!