Dag lieve Spirit en je man, Wat een verhaal zeg dit. Lig dit in bed te lezen en de tranen stromen over mijn wangen. Wat een verdriet. Ik heb de foto's in je album bekeken: echt een mooi puntgaaf koppie hoor. Wat erg moet dit ook voor je man zijn geweest, dat ie meteen zag dat het niet goed was, dat ie het nieuws aan jou moest vertellen. Ik hoop dat jullie nog iets van antwoorden hebben gekregen van de artsen. Voor zover je daar dan tenminste iets mee kan. Ik wens jullie alle sterkte voor de toekomst toe! Veel liefs noppie
Hoi Spirit, Ik heb je verhaal gelezen en de foto's gezien van je prachtige zoontje. Wat afschuwelijk wat je overkomen is. En wat een mooie naam hebben jullie hem gegeven.... Ik wens je alles wat je nodig hebt om met dit verlies om te kunnen gaan. Heel veel sterkte, liefs, Jette
heb net je verhaal gelezen en odanks het zo warm is, zit ik hier toch met kippevel. vreselijk! wat moet je als mens doormaken.... en wat een mooi mannetje. dat maakt het nog moeilijker om afscheid te moeten nemen. Alles was zo af en zo mooi. ik heb er gewoon geen woorden voor. heel veel sterkte! ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven. al kan ik me voorstellen dat dit niet lukt. want waarom? je kunt van zoiets mmois toch geen afscheid nemen? zoiets moest niet mogen gebeuren. ik denk aan jullie, en tevens aan alle anderen die afscheid hebben moeten nemen van hun bijzondere vlindertjes!
Jeetje zeg wat vresselijk voor jullie! Wat een pracht kindje op de foto, zo ongelofelijk dat het dan niet meer leeft terwijl alles erop en eraan zit! Ik wens jullie veel sterkte!
heey meid ontzettend veel sterkte en wat een prachtig mooi mannetje ! ik geloof niet in god maar als ie er is.... is ie ontzettend oneerlijk !
he lieve mensen.. vreselijk dit om mee te maken, ik wens jullie heel veel sterkte toe de komende tijd xxxx
Wat was hij perfect en zo mooi! Wat erg dat hij niet bij jullie mocht blijven. Ik hoop dat alle lieve engeltjes boven hand in hand aan het spelen en huppelen zijn, laat het zo zijn.......
oh.. wat erg zou het me niet voor kunnen stellen heb het erg met jullie te doen en hoop dat jullie genoeg steun van iedereen krijgen (K) xxx
Lieve spirit en man Ik wil jullie condoleren met het verlies van jullie prachtige ventje Nick. Ik vind het vreselijk dat jullie dit moest overkomen en er zijn geen woorden voor. Liefs, Rainbow