Voor onze lieve Nick, vlindertje van 36 weken

Discussie in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' gestart door spirit70, 18 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Dag lieve Spirit en je man,

Wat een verhaal zeg dit. Lig dit in bed te lezen en de tranen stromen over mijn wangen. Wat een verdriet. Ik heb de foto's in je album bekeken: echt een mooi puntgaaf koppie hoor. Wat erg moet dit ook voor je man zijn geweest, dat ie meteen zag dat het niet goed was, dat ie het nieuws aan jou moest vertellen.
    Ik hoop dat jullie nog iets van antwoorden hebben gekregen van de artsen. Voor zover je daar dan tenminste iets mee kan. Ik wens jullie alle sterkte voor de toekomst toe!

Veel liefs

noppie

2. jette30

jette30 Actief lid

4 jan 2008
    202
    0
    16
    Hoi Spirit,

Ik heb je verhaal gelezen en de foto's gezien van je prachtige zoontje. Wat afschuwelijk wat je overkomen is. En wat een mooie naam hebben jullie hem gegeven....
    Ik wens je alles wat je nodig hebt om met dit verlies om te kunnen gaan. Heel veel sterkte,

liefs,
    Jette

3. ingping

ingping Lid

15 jun 2008
    7
    0
    0
    heb net je verhaal gelezen en odanks het zo warm is, zit ik hier toch met kippevel. vreselijk! wat moet je als mens doormaken....
    en wat een mooi mannetje. dat maakt het nog moeilijker om afscheid te moeten nemen. Alles was zo af en zo mooi. ik heb er gewoon geen woorden voor. heel veel sterkte! ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven. al kan ik me voorstellen dat dit niet lukt. want waarom?
    je kunt van zoiets mmois toch geen afscheid nemen? zoiets moest niet mogen gebeuren.
    ik denk aan jullie, en tevens aan alle anderen die afscheid hebben moeten nemen van hun bijzondere vlindertjes!

4. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Mijn hemel, wat een mens allemaal moet dragen. Gecondoleerd en heel veel sterkte.

5. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Wat een verschikkelijke nachtmerrie.....niet te begrijpen!

Sterkte

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Jeetje zeg wat vresselijk voor jullie!
    Wat een pracht kindje op de foto, zo ongelofelijk dat het dan niet meer leeft terwijl alles erop en eraan zit! Ik wens jullie veel sterkte!

7. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Wens je ontzettend veel sterkte om om te gaan met dit verlies...

8. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Veel sterkte meid! x

9. Mama Van Keano

6 mei 2008
    96
    0
    0
    Enschede
    heey meid
    ontzettend veel sterkte en wat een prachtig mooi mannetje !

ik geloof niet in god maar als ie er is....
    is ie ontzettend oneerlijk !

10. sarientje

sarientje Actief lid

16 sep 2007
    160
    0
    0
    huismoeder
    overijssel
    he lieve mensen..

vreselijk dit om mee te maken, ik wens jullie heel veel sterkte toe de komende tijd
    xxxx

11. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Wat was hij perfect en zo mooi! Wat erg dat hij niet bij jullie mocht blijven.

Ik hoop dat alle lieve engeltjes boven hand in hand aan het spelen en huppelen zijn, laat het zo zijn.......

12. schoppiej

schoppiej Lid

7 jun 2008
    15
    0
    0
    student
    schiedam
    oh.. wat erg zou het me niet voor kunnen stellen heb het erg met jullie te doen en hoop dat jullie genoeg steun van iedereen krijgen (K)

xxx

13. Rainbow78

Rainbow78 Actief lid

22 sep 2008
    189
    0
    0
    Lieve spirit en man

Ik wil jullie condoleren met het verlies van jullie prachtige ventje Nick. Ik vind het vreselijk dat jullie dit moest overkomen en er zijn geen woorden voor.

Liefs, Rainbow

Deel Deze Pagina