Afschuwelijk! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, maar gecondoleerd met haar overlijden. Ik wens je veel sterkte en kracht toe met het verwerken hiervan.
Heel veel sterkte voor jullie!! Doe je zo je best om de zwangerschap zolang te laten duren en dan gebeurt dit!! Geen woorden voor!! Knuffel Elin!
Lieve aichaa Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Helaas moet ik jullie ook meteen condoleren. Hoe gemeen kan de wereld zijn? Ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze vreseljke tijd. Knuf!
Ik ben er gewoon helemaal stil van. De aarde stopt even met draaien. De wind waait niet meer. De tijd staat stil, maar mijn gedachten tollen door mijn hoofd. Lieve Aicha en familie, dat dit jullie overkomen moet. Er zijn geen woorden die de pijn verzachten kunnen. Ik wens jullie veel Kracht toe! Lieve kleine S.arah. Rust in Vrede.
Heel heel heel veel sterkte, lieve Aicha, man en dochter... S.arah R.I.P. je was zo vreselijk welkom. Ik ben er zo stil van....
Lieve Aichaatje, Gecondoleerd met het verlies van je dochtertje. Heel veel sterkte meis. Heb er verder geen woorden voor.... Liefs Inge.
vreselijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje helaas ook gecondoleerd ! veeel sterkte en kracht gewenst de komende tijd *knuf*
Woorden schieten tekort. Gecondoleerd met dit vreselijke verlies. Ik wil jou en je familie alle kracht en sterkte toewensen de komende tijd.
lieve aichaatje, ik weet echt niet wat ik moet zeggen... woorden kunnen niet uitdrukken hoe verdrietig ik was toen ik het nieuws hoorde. Ik hoop dat jij en je man het verdriet van dit vlindertje te boven kunnen komen. Gecondoleerd met dit afschuwelijke verlies!!
Lieve Aichaatje. Woorden schieten weer te kort . Het is niet eerlijk !! Houd elkaar vast in deze moeilijke tijd Toch wil ik je feliciteren met de geboorte van jullie prachtige dochter S,arah , maar gecondoleerd met het vreselijke verlies. Liefs Edith Mama van mees*
Wat vreselijk! Zo geknokt deze zw schap, zo ver gekomen en nu dit....woorden schieten tekort. Sterkte!
Vandaag zijn jullie in mijn gedachten.... Rust in vrede kleine lieve Sarah*.... Veel sterkte in deze moeilijke periode,XXX..... Liefs Linske