Met tranen in mijn ogen wil ik jullie ontzettend veel sterkte en kracht toewensen met dit enorme verlies.. Woorden schieten tekort
mijn hemel,wat een verschrikkelijk groot en zwaar verlies. Ik wens jullie alle sterkte om haar zware verlies te kunnen dragen.
Ook mijn gedachten zijn bij jullie!! Dit wordt weer een van de vele heftige dagen die nog komen gaan... Heel veel sterkte!! Dikke knuffel
Wat een vreselijk bericht. Toch wil ik jullie graag feliciteren met de geboorte van jullie dochter en ook condoleren met het verlies van jullie dochter. Heel veel sterkte de aankomende tijd.
heel veel sterkte met het verlies van je dochtertje! de wereld zit zo oneerlijk in elkaar... waarom?? een vraag die we allemaal stellen... veel sterkte, vandaag met de begrafenis maar ook voor alle moeilijke dagen die de komende jaren zullen volgen! dikke knuffel!
Lieve Aichaatje en gezin. Mijn moeder wilde ook graag een berichtje aan jullie kwijt: In moeders schoot ontsproten,een onschuldige baby. Verwekt om te leven,toch het lichaam verliet. Als in een zucht. Altijd blijft de stille schrijnende herinnering Aan dat onbekende mensje Dat zo vroegtijdig ging. Heel veel sterkte met dit grote verlies en al jullie pijn. Liefs de moeder van "Lottie"
Ook hier mijn diepste medeleven Aicha. Niemand zou dit ooit mogen meemaken in z'n leven, maar godverdorie zeker mensen zoals ons niet. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Wat Verschrikkelijk Heel veel sterkte voor nu en in de toekomst !! ik zit niet bij de Sep mama.. maar ik moest hier toch echt wat plaatsen !
dit nieuws kruipt onder mijn vel... meid ook langs deze weg voor jou, je man, je kindjes en familie héél véél sterkte... en voor je kleine engelmeisje S.arah slaap zacht en schitter mooi tussen de sterren...
Wat een rot nieuws, krijg kippenvel over me hele lijf..... Dat het nou uitgerekend jou moet overkomen, je was al zover... Heel veel sterkte de aankomende tijd...