Lieve Aichaatje, Ik werk zelf een paar uurtjes per week op arbeids therapeutische basis. Als ik heel eerlijk ben vind ik het een beetje raar dat ze dit nu al aan je vragen. Neem aub de tijd meis om dit te verwerken en ik weet waar ik het over heb. Je hebt toch gewoon recht op je zwangerschapsverlof? Ik weet niet hoe dat in Egypte geregeld is btw. Ik hield het niet vol om 16 weken in een leeg huis te zitten, dus vandaar die paar uurtjes, maar ik ben werkelijk helemaal gesloopt als ik thuis kom. Alles gaat ook langs me heen wat er gebeurt op mijn werk. Sterkte meis en als het je goed doet moet je het gewoon doen natuurlijk.
Oh god, als ik dit lees komt heel mijn bevalling weer terug. Maar ik had het geluk dat mijn placenta nog niet helemaal los was, en ik mijn mannetje hier boven in zijn bedje heb liggen. Pfff.. tranen springen in mijn ogen, waarom is het leven toch zo oneerlijk? Heeel veel sterkte met dit verlies, hopelijk kun je dit in de toekomst een plaatsje geven, het is niet niks..
Lieve allemaal, Bedankt voor jullie lieve woorden! Op het moment gaat het niet lekker met me... Heb altijd tijd echt op de automatische piloot gedraait.. het besef komt nu pas.. de leegte.. alles op ruimen.. lichamelijk zwaar! Veel flauwvallen.. moeite om Y naar school te brengen "vooral haar loslaten" paniek aanvallen! Mensen die je gewoon negeren, of klagen over ditjes en datjes.. ik weet het leven gaat door maar ik heb geen plaats in mijn hoofd! Ik zie dat jullie ook een engeltje zijn verloren dit jaar. Hoe gaat het nu met jullie? Ik ben dus ook niet begonnen met werken.. kan het nog niet aan! Ben nu aan het opruimen elke dag een beetje t Gelukkig maar dat het met julliie mannetje goed gegaan is! Wat is er bij jullie gebeurd en hoe gehandeld? Staat weinig op het internet he? Had zelf al naar oorzaken gezocht maar ???
Tjee wat erg dat dit jullie moet overkomen, miss helpt t als je met iemand gaat praten je maakt nl nu een heftig rouwproces door en dat is erg zwaar. Hopelijk kun je ook goed met je partner praten over Sarah Sterkte !!!
Lieve Aichaatje Wat ontzettend erg dat jullie dit heeft moeten overkomen. Jullie kleine S.arah* was zo gewenst, al die maanden gewacht op dat mooie meisje en plots zijn alle dromen vergaan tot as. Die leegte doet onbeschrijfelijk veel pijn. De tranen en de waaroms blijven maar komen. Hoe verwerk je zoiets dat pijn doet tot in je botten en diep in je ziel?? Het leven gaat voor iedereen door, maar jouw leven staat nog stil.. alles is nog zo vers. Ik hoop dat er mensen in je naaste omgeving zijn die er voor jou zijn en ook meerouwen met dit grote verlies. Zodat je niet alleen bent. Je kleine meisje is nu boven op een prachtige plaats waar ze rust heeft en met andere vlindervriendjes en vriendinnetjes is. Ze is voor altijd bij je en houdt heel veel van jou, haar mama. Heel veel sterkte en een knuffel van mij..
Heel veel sterkte met dit zware verlies. Helaas weet ik uit eigen ervaring wat het is om een kindje te moeten verliezen, neem je tijd om dit verlies een plekje te geven.
Lieve Aichaat.. Dit soort nieuws breekt een ieders hart... Ik wens je enorm veel sterkte toe in de komende periode. Ook voor je man en familie. knuf