Wat erg om dit te lezen. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje tevens ook gecondoleerd met dit grote verlies. Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen de komende tijd.
Ik wil jullie naast het sterkte wensen ook nog even feliciteren met de geboorte van jullie zoon Arnoud. Jullie zijn wel weer papa en mama geworden!
och meid wat verschrikkelijk. weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar wil jullie heel veel kracht en sterkte wensen met dit inmense verdriet. Tevens wil ik jullie ook feliciteren met de geboorte van jullie mooie zoon. Sterkte voor jullie allemaal!
Jeetje!! Mikman, man en dochter.. Wat erg dat jullie dit moe(s)t overkomen. Ik wil jullie feliciteren met A.rnaud* en helaas ook condoleren. Hij is een vlinder geworden, wel een hele mooie en vergeet niet dat hij toch altijd bij je is. Heel veel sterkte komende tijd ik weet helaas hoe zwaar het is, ik denk aan jullie en hoop dat jullie kracht uit elkaar en jullie enorme liefde voor hem kunnen halen.
Hee meiske.... Ook vanuit hier natuurlijk heel erg veel sterkte voor de komende tijd.... Dikke knuffel!
mikmak, ik hoorde het zojuist via een andere januari 2009 mama... Ben er echt stil van... heel veel sterkte toegewenst...... xxx
Vandaag word de kleine A.rnaud* begraven Lieve P.atricia,A.lmar en L.inette Heel veel sterkte en kracht toegewenst! Ik hoop dat het een bijzonder afscheid word voor jullie mooie mannetje A.rnaud* Liefs Aapje
lieve mikmak, mikmakman en grote zus Linette, Nogmaals hier..wat een verdriet en een ongeloof. Dit kun je niet zien aankomen. Mijn gedachten zijn bij jullie. Heel veel sterkte!!! Knuffel, Isis
Lieve meiden, dan nu maar even een berichtje van mama van Linette en *Arnaud Super bedankt voor alle lieve berichtjes, voor ons heel erg waardevol. Wat de reden dan ook mag zijn, voor ons blijft het onbegrijpelijk.. Het is nog steeds een hele nare horrorfilm die je dan ook niemand toewenst. Ik weet het leven is niet altijd eerlijk, maar om zo een gewenst kind niet te laten groot worden, kennis te laten maken met zn papa, mama en grote zus die er heel erg naar uitkijken, die helemaal klaar waren om deze kleine man in onze armen te sluiten, nee daar zijn gewoonweg geen woorden voor. Ons wacht nog een lange rouwweg, waar de nodige tranen nog zullen vloeien.... desalniettemin, als mijn lichaam weer wat hersteld is in een paar maanden, gaan we toch nog voor een "aards" brusje voor Linette... het zal een beladen zwangerschap worden, daar zijn wij ons erg van bewust, maar om zo een laatste zwangerschap te moeten afsluiten is erg negatief en kan niet zo afgesloten worden voor ons gevoel... Arnaud zullen wij nooit vergeten, en zal voor altijd bij ons zijn in onze harten en gedachten, hij zal altijd een onderdeel zijn van het gezin, maar voor nu zullen mijn vader en Arnaud het samen daarboven en in het graf waar Arnaud bij is gelegd het gezellig moeten maken!