Hallo allemaal, Ik ben in blijde verwachting van de eerste en morgenavond (donderdag 17 augustus) heb ik mijn eerste echo! Ik vind het allemaal heel erg spannend. En ook eigenlijk wel heel erg eng. Straks klopt het hartje niet! Dat spookt nou heel erg door mijn hoofd. En omdat ik eigenlijk ook helemaal bijna nergens geen last van heb, heb wel last van ontzettende pijnlijke borsten, en af en toe kokhalsen als ik de kattenbak ruik. Maar voor de rest heb ik nergens last van. Dus is het een heel erg rare gedachten???? Dikke kus Fennita
Hoi Fennita, Ik begrijp precies wat je bedoelt hoor! Had ik ook heel erg, zo van: stel dat er iets mis is. Maar 't komt denk ik ook omdat je je in het begin vaak helemaal niet zwanger voelt, het is nog zo onwezelijk. Probeer maar rustig te blijven joh, de kans dat het mis is is maar heel klein. Laat je 't weten? X Lilith
Meis, de meeste zwangerschappen gaan gelukkig gewoon goed. Probeer je goed te houden tot morgen avond. Succes!!
Ik ben errug blij hier een soortgenote te ontdekken die met precies dezelfde gedachten als mij rondloopt, pfff.. Ook ik heb weinig last van zwangerschaps kwaaltjes en heb een paar dagen geleden nog voor de zekerheid een test gedaan. Natuurlijk was die positief. Maar ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Ook wij moeten morgen voor de eerste echo (11 uur) en ik vind t ook errug eng/spannend, idd stel dat t hartje niet klopt..
Ik moet gelukkig morgen voor mijn werk naar Belgie dus ik heb wel afleiding dus dat scheelt al een hele boel. En tuurlijk laat ik het weten! Dikke kus Fennita
Als ik in de kattebak ruik???? Dat moet je ook niet doen gekkie!! Punt 1, daar kan iedereen wel over zn nek van gaan getverdemme punt 2, Het is niet goed voor je om de kattebak te verschonen he!!! daar kan de bacterie uuuhh toxo-nogiets??inzitten En die kan weer schadelijk zijn voor je kindje!! Maar voor de rest wens ik je veel sterkte en beterschap, en weet je de tijd gaat zo ontzettend snel. Ik heb het idee dat ik vorige maand de test deed en ben alweer 33 weken. Geniet er maar van!!!
De kattenbak verschoon ik ook niet meer, dat mag mijn vriend lekker doen! Ik weet namelijk dat dat heel erg slecht is maar als mijn vriend die bak vergeet schoon te maken stinkt dat door de hele kamer heen. Bah! En dan ruik je het wel. Maar voor de rest bedankt voor de tip! Dikke kus Fennita
Hi Fennita!! Komt vast allemaal goed hoor... jij bent zwanger van een kerngezond beebje Laat je me ff weten hoe het is afgelopen? Anders een mailtje!! Dikke kus Toys
Ik heb hetzlefde hoor. Kan heel slecht genieten, denk bij elk pijntje, steekje, krampje, oh nee, het zal toch niet mis zijn. Ook omdat ik net als anderen hier heel weinig klachten heb. Wel pijnlijke (.)(.) soms een beetje misselijk en soms een beetje duizelig, beetje vermoeid, maar niet veel meer..... Ik moet nog bijna 2 weken wachten voor m'n eertse echo...
Hier ook een groote zenuwpees.. moet nog tot na het weekend wachten! Er spookt van alles door mn hoofd, het huilen staat me nader dan het lachen en doe geen oog dicht! Succes allemaal
Ik ben er net weer ben ff bij opa en oma geweest, mijn pa en ma! Maar het hartje klopt en hoe?! Zo die ging tekeer. Maar ontzettend leuk om te zien en ik ben iets korter zwanger. 9 weken en 2 dagen. Maar goed als het maar goed is. 18 september voor de tweede controle. Dikke kus Fennita