Zwangerschapsmasker zonder in de zon te zitten.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama van Sepp, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Ha Lieve mensen,

even een topic van mij. Ik hoop dat er andere zijn die hier ervaring mee hebben. Ik ben nu 9 weken zwanger van de 2e en zie sinds gisteren 2 pigmentvlekken opkomen naast mijn neus. Deze vlekken zaten er ook tijdens mijn eerste zwangerschap en waren eindelijk weg maar nu zitten ze er weer. Ik ga niet onder de zonnebank ben niet op vakantie geweest en hier hebben we geen zon gezien ;) .. Weet 1 van jullie hoe je hier aan komt en of het opok erger kan worden zonder dat je in de zon zit? Ik dacht namelijk dat je dit alleen kon krijgen van het in de zon zitten... In mijn eerste zwangerschap ben ik namelijk met 14 weken op Gran Canaria geweest en ondanks dat ik niet met mijn gezicht in de zon zat heb ik wel altijd gedacht dat het daar van kwam..
    Zou het deze keer dan ook weer wegtrekken? ik vind het namelijk niet echt mooi :(
    Ik hoop dat jullie dit herkennen.
    Liefs Mama van Sepp

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik zit werkelijk nooit in de zon en toch had ik met 8 weken al een zwangerschapsmasker rond mijn ogen. Zal wel komen doordat je buiten toch zon oppikt en misschien is de een er gevoeliger voor dan de ander. Helaas is het bij mij nog niet echt weggegaan.

3. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Herkent verder niemand dit :(

4. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Nee sorry, ik ga nog elke week onder de zonnebank en heb nergens last van. Terwijl toen ik niet zwanger was wel een keer pigmentvlekken heb gehad op mijn voorhoofd.

Sterkte iig.

Deel Deze Pagina