Marveld vond ik voor jonge kinderen qua animatie tegenvallen. Pizza's en ijs matig. Weet niet hoe het voor de rest was. Veel luidruchtige jeugd die hun zooi laten rondslingeren. Kleine plekken, dicht op elkaar. Zou dan voor de schatberg kiezen, maar met stip op 1 de sprookjescamping
Voor nu heeft mijn voorkeur De Holle bolle boom, de sprookjescamping (-punt alleen voorseizoen) en de Zandstuve. De schatberg staat een keer op onze lijst, maar deze is echt te ver... Marveld zit vol...
We denken dat we een keus gemaakt hebben... een voorseizoensplek op de sprookjescamping en de zomervakantie 2 of 3 andere campings (Beekse Bergen, De Bongerd en nog één) Kan iemand van jullie een beetje vertellen wat de leukere plekjes zijn voor een voorseizoen, waar ook andere voorseizoeners staan? We willen nog wel twee nachtjes proefkamperen hoor dit seizoen nog
Berenkuil Grolloo erg leuk en interessant de vakanties hysterische animatie. Nu voor het 3e jaar, 1e jaar hadden wij daar een seizoensplaats vaan april tot half september
De paal zijn we weleens geweest, leuk, maar niet leuk genoeg. De Zandstuve zijn we vorig jaar in de meivakantie geweest, ook leuk, maar ook daar miste ik wat. De kleine wolf ken ik verder niet. Morgen gaan we naar De Bongerd (de holle bolle boom) en als we dit leuk vinden, wordt dit hem, ook qua omgeving. En anders het voorseizoen De Sprookjescamping en de zomer verschillende campings.
Wij hebben meerdere jaren (voor)seizoensplekken gehad en ik zou toch wel letten op de afstand. Wij wonen vlakbij Rotterdam en hebben 2x een voorseizoen in Drenthe gehad, maar dat was toch wel vervelend met reizen elke keer. Dan kwamen we pas vrijdagavond om 9 uur aan, na uren in de weekendspits. Juist ook met de lange weekenden was die spits niet om door te komen. De laatste paar keer hebben we juist expres wat dichter bij huis gestaan en dat beviel veel beter. Beide keren ongeveer 40 minuten rijden. Een traject was binnendoor, totaal geen last van files. De andere was wel iets filegevoeliger, maar toch goed te doen. En dat was lekker dicht bij het strand, dus erg leuk. Verder geen tips voor je, wij staan juist altijd op campings zonder animatie etc. Als er maar een trampoline is en genoeg ruimte om te rennen en voetballen vinden ze het bij ons al prima (en dat houden wij graag zo, wat niet weet wat niet deert, haha).
We hebben een voorseizoensplek op de Sprookjescamping! De Bongerd was erg leuk, ook echt een aanrader, De Holle Bolle Boom is super en de animatie ook. Maar de seizoensplekken daar zijn om te huilen, lijkt wel een achterbuurt! Caravan, voortent, luifel, partytent, schuur, hekje, heggetje.... niet mijn type mensen (zeg ik netjes toch ) Nope! No way dat ik daar tussrn wil staan. Ik was al bang dat 'dat soort mensen' de seizoensplekmens was zeg maar... maar dat schijnt niet zo te zijn. We hebben een plekje op de Kabouterbaard