(Voor)seizoensplaats

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Youtan, 6 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.877
    4.133
    113
    Terspegelt in Eersel

2. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Kleine wolf is ook een mooie camping.

Youtan vindt dit leuk.
  3. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.702
    4.313
    113
    noord holland
    Wij vonden de sprookjescamping echt te gek!

Youtan vindt dit leuk.
  4. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Marveld vond ik voor jonge kinderen qua animatie tegenvallen. Pizza's en ijs matig. Weet niet hoe het voor de rest was. Veel luidruchtige jeugd die hun zooi laten rondslingeren. Kleine plekken, dicht op elkaar.

Zou dan voor de schatberg kiezen, maar met stip op 1 de sprookjescamping

Youtan vindt dit leuk.
  5. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.505
    4.344
    113
    Vrouw
    Inderdaad leuk, maar mogen geen hondjes

6. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.505
    4.344
    113
    Vrouw
    Voor nu heeft mijn voorkeur De Holle bolle boom, de sprookjescamping (-punt alleen voorseizoen) en de Zandstuve.
    De schatberg staat een keer op onze lijst, maar deze is echt te ver...
    Marveld zit vol...

7. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.505
    4.344
    113
    Vrouw
    We denken dat we een keus gemaakt hebben... een voorseizoensplek op de sprookjescamping en de zomervakantie 2 of 3 andere campings (Beekse Bergen, De Bongerd en nog één)
    Kan iemand van jullie een beetje vertellen wat de leukere plekjes zijn voor een voorseizoen, waar ook andere voorseizoeners staan?
    We willen nog wel twee nachtjes proefkamperen hoor dit seizoen nog

8. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    De Paal is super!

9. Kukido

Kukido Fanatiek lid

16 jun 2016
    2.383
    2.989
    113
    Berenkuil Grolloo erg leuk en interessant de vakanties hysterische animatie.

Nu voor het 3e jaar, 1e jaar hadden wij daar een seizoensplaats vaan april tot half september

10. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    De paal
    de kleine wolf
    De zandstuve

11. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.505
    4.344
    113
    Vrouw
    De paal zijn we weleens geweest, leuk, maar niet leuk genoeg. De Zandstuve zijn we vorig jaar in de meivakantie geweest, ook leuk, maar ook daar miste ik wat.
    De kleine wolf ken ik verder niet.
    Morgen gaan we naar De Bongerd (de holle bolle boom) en als we dit leuk vinden, wordt dit hem, ook qua omgeving. En anders het voorseizoen De Sprookjescamping en de zomer verschillende campings.

12. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Vonden wij ook een hele leuke camping, met veel activiteiten voor de kinderen.

13. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.170
    2.283
    113
    Wij hebben meerdere jaren (voor)seizoensplekken gehad en ik zou toch wel letten op de afstand. Wij wonen vlakbij Rotterdam en hebben 2x een voorseizoen in Drenthe gehad, maar dat was toch wel vervelend met reizen elke keer. Dan kwamen we pas vrijdagavond om 9 uur aan, na uren in de weekendspits. Juist ook met de lange weekenden was die spits niet om door te komen.

De laatste paar keer hebben we juist expres wat dichter bij huis gestaan en dat beviel veel beter. Beide keren ongeveer 40 minuten rijden. Een traject was binnendoor, totaal geen last van files. De andere was wel iets filegevoeliger, maar toch goed te doen. En dat was lekker dicht bij het strand, dus erg leuk.

Verder geen tips voor je, wij staan juist altijd op campings zonder animatie etc. Als er maar een trampoline is en genoeg ruimte om te rennen en voetballen vinden ze het bij ons al prima (en dat houden wij graag zo, wat niet weet wat niet deert, haha).

14. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    De molenhof!

15. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.505
    4.344
    113
    Vrouw
    We hebben een voorseizoensplek op de Sprookjescamping! :)

De Bongerd was erg leuk, ook echt een aanrader, De Holle Bolle Boom is super en de animatie ook.
    Maar de seizoensplekken daar zijn om te huilen, lijkt wel een achterbuurt! Caravan, voortent, luifel, partytent, schuur, hekje, heggetje.... niet mijn type mensen (zeg ik netjes toch ;)) Nope! No way dat ik daar tussrn wil staan.
    Ik was al bang dat 'dat soort mensen' de seizoensplekmens was zeg maar... maar dat schijnt niet zo te zijn.

We hebben een plekje op de Kabouterbaard :)

Deel Deze Pagina