Hallo allemaal... heb hier al eerder een berichtje geplaatst omdat onze 6 weken oude baby zo gulzig drinkt... tot op heden geen betere speen kunnen vinden en het word steeds erger... ze drinkt enorm veel en gulzig in korte tijd... als ik pauze houd en haar even een speen geef drink ze daarna alleen nog maar gulziger... en ik begin een beetje ten einde raad te worden en mijn man ook... ze heeft heel veel lucht in haar buik en darmen... ik hoor het gewoon rommelen.. ze laat enorme krachtige winden en eerst boerde ze alleen direct na de fles maar nu boert ze ook regelmatig als ik haar een uur later oppak...en ze huilt de laatste dagen extreem veel... ik ga maandag meteen het consultatiebureau bellen want ik vind het belachelijk dat ze me niet kunnen adviseren, dit kan zo gewoon niet.. maar tot die tussentijd... heeft er iemand tips???? ik weet het gewoon niet meer... vind het zo zielig... ze gilt het soms gewoon uit, helemaal over haar toeren en bij me nemen helpt ook niet.. wat ik wel heel vreemd vind is dat ze s,nachts totaal niet huilt maar wel 1 keer een fles krijgt.. die krampjes zijn s,nachts toch niet ineens verdwenen of zou ze er dan minder last van hebben omdat ze slaapt??? gr Jose
heb je al nutriton geprobeerd? Het dikt de voeding in zodat t minder makkelijk snel wegdrinkt en omhoog komt. Mijn zoontje ging er wel rustiger van drinken. Verder: de brownfles? Deze fles heeft een soort pijpje wat zou voorkomen dat je kind te veel lucht binnenkrijgt. Is ze verder erg onrustig dat ze zo snel drinkt? Of is deze onrust er alleen tijdens het drinken? is ze ook huilerig buiten het drinken om? Zet je haar ook rechtop tijdens het drinken?
ja ik zet haar zo rechtop mogelijk en de laatste dagen is ze vooral huilerig maar dat hangt volgens mij samen met dat snelle drinken, hoe heb je dat gedaan met die nutriton? was dat via de huisarts? gr Jose
dat had ons zoontje ook,zo goed als hetzelfde verhaal bij ons hielp sabsimplex, met difraxfles en bonbebe flesvoeding comfort ( zit al jhbpm in )
hebben jullie dat via de huisarts of consultatiebureau gedaan? en werd het huilen hierna minder? gr jose
Nutriton kun je gewoon bij de drogist kopen, staat bij de nutrilon voeding. Oranje pakje. Nutriton johannesbroodpitmeel. en wij gebruiken de born free flessen, met luchtfilter ideaal! Succes.
ik had in je vorige forum, ook gereageerd. En ook als tip Nutriton gegeven. Ook omdat ik dit zelf ook gebruik voor mijn dochtertje omdat zij ook te gulzig drinkt. Ik zat met precies hetzelfde als jij. Nutriton kan je inderdaad bij de drogist kopen, hoeft niet via de huisarts. Ik gebruik als fles de brede opti fles van difrax met een brede speen. Succes ermee!
nutriton inderdaad en de difrax flessen en spenen doen hier wonderen, 's nachts denk ik dat ze er minder last van heeft omdat ze misschien rustiger drinkt als ze slaperig is?
Ik heb mijn dochtertje friso comfort gegeven en difrax flessen. en voor elke voeding een pipetje Infacol ( een middel tegen lucht ,kramp en moeilijke ontlasting, gewoon te koop bij de drogist en was hier echt een wondermiddel)
ik heb een pak nutriton gehaald en nu een fles ermee gegeven, klopt het dat het naar mate de minuten verstrijken steeds dikker word? of werd josefien gewoon moe van het drinken? of moet je het even laten staan als je het hebt klaargemaakt? ze dronk trouwens wel netjes rustig en hoefde daarna ook niet te huilen, jemig ik hoop echt dat de oplossing inderdaad zo simpel is. gr jose
De bibi fles met anti lek speen misschien een oplossing? Dan komt er niet meer uit dan dat ze opzuigt. En als ze haar mondje een beetje open heeft, dan komt er heel weinig tot niets uit. Tenminste dat is mijn ervaring hiermee.
klopt inderdaad dat de nutriton steeds dikker wordt naarmate de tijd verstrijkt, een andere speen zou een oplossing kunnen zijn, mijn dochtertje liet op het laatst de helft staan omdat het te dik werd, nu de M speen van difrax en nu gaat het goed
het is net of ik mijn eigen verhaal lees! mijn dochter doet precies hetzelfde. heel snel de fles leeg drinken, veel scheetjes laten,boeren gelijk na de fles maar ook lang erna. en heel erg on tevreden na de fles. heel boos zijn dat de fles leeg is en niet moe te krijgen. ze slaapt ook heel erg weinig overdag, snachts daarin tegen wel. kan ook niet anders als je de hele dag wakker bent. wij hebben nu nutrilon voor hongerige baby en schepjes nutriton(johannesbroodpitmeel) er door heen. me de difrax fles met het kleinste gaatje, anders gaat het nog te snel. maar we zijn nog niet helemaal blij hoe het gaat,ze is nog erg ontevreden na de fles en het gaat nog steeds snel,en ze komt ook om de 2,5 uur. we geven om de 3 uur. weet ook ff niet meer wat we nog hier aan kunnen doen iemand ook nog tips voor mij???