Naar U2 deze zomer Ben zooo blij Sorry, moest te ff delen en man zit in Berlijn, dus kan nergens mn rush kwijt
Bedankt Pfff is altijd zo'n ding als ze komen.. Ben serieus dagen voor de kaartverkoop niet te genieten door de zenuwen
Leuk! Ik heb ze in 1987 in de kuip gezien (The Joshua Tree tour was dat). Nostalgie... Heel veel plezier en voorpret alvast...
Deze tour is een 30 jaar Josua Tree celebration. Heet ook the Josua Tree 2017 tour. Voor de eerste keer zullen àlle nummers van dit superalbum gespeeld worden. Echt ben zo vet blij. Mijn eerste concert van U2 was ZooTV in het Goffert park in 1993. Al fan vanaf the Josua Tree en het altijd jammer gevonden dat ik toendertijd nog te jong was voor zo'n concert. En nu deze kans *hyper*
Via de fanclub denk ik? Mijn man heeft ook al kaartjes geregeld Wel jammer dat het weer de Arena is, Ziggodome was beter geweest...
Mijn man is ook helemaal happy! idd, lid vd fanclub! Hij gaat naar Brussel, ook heel bewust voor gekozen ivm mindere ervaringen Arena...
Idd via de fanclub pre sale.. Arena is wel balen ja. Ziggo was vorig jaar zo ontzettend fantastisch qua geluid. Maargoed, hopen op het beste, ik ben al enorm blij dat ik erbij ben bij deze bijzondere tour Hopelijk volgend jaar weer in Ziggo..