Steken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door flappie, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Dag dames,

Ik heb even een vraagje, ik ben nu ruim 35 weken zwanger en heb sinds een anderhalve week geregeld steken in mijn vagina. Echt van binnen. Het duurt elke keer maar een paar seconden,maar wel heel heftig. Wat kan dit zijn? De vorige keer toen ik bij de vk was ( 34 weken) was de baby nog helemaal niets ingedaald. Wie weet wat dit kan zijn??

Alvast bedankt!

XXX

2. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    nou... je zegt het eigenlijk al ene beetje..

ik neem aan dat de baby nu aan het indalen is..
    ik heb er zelf nu al last van, echt een heel irritant gevoel...
    maar gelukkig dat je kleine nu aan het indalen is.. hoef je je daar niet meer druk over te maken :D

ik neem aan dat je binnenkort weer naar de VK moet.. die zal dan vast zeggen dat ze kleine of helemaal, of in iedergeval een stukje is ingedaald..( zoals bij mij, een klein beetje )

3. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Aha, dat zou idd mooi zijn! Ben benieuwd, moet donderdag weer naar de vk. Mooi dat die van jou al een beetje is ingedaald!

XXX

4. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    fijn... :D ben ook benieuwd wat ze donderdag gaat zeggen :D zal wel goed zitten ;)

ja de Vk vond het ookal een beetje vroeg, maja die kleine gaat er alvast voor liggen... :)

5. Honingbij

Honingbij Lid

10 nov 2005
    96
    0
    0
    Preventiewerker verslavingszorg
    Enschede
    hoi hoi,

ik heb exact hetzelfde. Heel vervelende scherpe pijn. Loop je over de markt....tjing! schiet het erin en moet je echt even blijven stilstaan. Na een paar seconden is het weer over en kun je verder lopen. Gek he? op bepaalde dagen heb ik er ook meer last van dan andere...ik zeg op die dagen altijd dat lopen niet mijn hobby is hihi

greetz
    honingbij

6. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    :)

ja een heel raar gevoel, ik moet dan ook altijd ff bukken.. ( alsof het helpt)

7. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Het is idd een soort scherpe kramp! Maar goed, hopen dat het van het indalen is. Voelen jullie verder iets van het indalen?

XXX

8. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik alleen die steken.. en volgens mn moeder krijg ik het "zwangere loopje" hehehe

9. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    :) Nou, dan zou die van mij al zo'n 5 maanden zijn ingedaald ;) Ik loop al heel lang zo....

XXX

10. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    HAHAHAHAHA !!!!! echt waar...??? zijn je bekken dat al zoveel uit elkaar?

11. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Ja, ik heb al best lang last van mijn bekken en heupen. Mijn vriend viel het ook op als ik gewoon lig. Dan vallen mijn benen echt naar de zijkant , hahaha!

XXX

12. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ieeeeh !!! zo eng hahaaha !!!! :)

dat maakt het indalen volgens mij wel makkelijker... of niet?.. dan kan je beeb er makkelijker doorheen glijden ... hihi

13. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Nou, ik ben dus vandaag naar de vk geweest en het kindje was helemaal ingedaald en lag vast! Dat was dus idd wat ik heb gevoeld!

XXX

14. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    de baby daalt ongeveer 1.5 tot weken voor de geboorte in... je kan het zelf meten je navel is veel lager wanneer de baby in gedaald is...

Deel Deze Pagina