zijn bij de huisarts geweest

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door anna26, 5 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna26

anna26 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.008
    0
    0
    zelfstandige
    vandaag zijn we voor de eerste keer bij de huisarts geweest
    vond het echt zo spannend
    maar ze is echt geweldig

ze geeft je echt zo'n rustig gevoel
    van het komt wel goed

aangezien mijn cyclus heel regelmatig is verwacht ze niet echt problemen maar je weet maar nooit he)
    as donderdag kunnen we dus al terecht voor mijn zijn zwemmertjes in te leveren

ben echt zo blij dat we gegaan zijn

verder lees ik hier mee met jullie ervaringen
    en zien we wel waar we uitkomen

liefs anna

2. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hoi anna,
    nou, dan lopen wij een beetje gelijk op!
    Das ook maf zeg. Mijn vriend gaat morgenochtend naar zijn eigen huisarts om voor een vruchtbaarheidsonderzoek te vragen. Hopelijk gaat dat ook zo snel als bij jullie. Ik zelf moet 2 maanden tempen. Daarna gaan we met beide 'uitslagen/gegevens' naar de Gyn. Ben benieuwd! Voor jullie moet het vast ook wel spannend zijn, toch?
    Is wel fijn dat ik nu het een en ander van jou lees, dan kan ik daar ook wat verhaal en steun uit halen...........;) ;)
    Succes meid!

3. anna26

anna26 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.008
    0
    0
    zelfstandige
    @ esser

idd dat is zeker fijn
    je voelt je toch wel eens onzeker over dit soort dingen.

moest vandaag zelf bellen naar het ziekenhuis voor de afspraak van mijn mannatje
    hij zeg wil je deze week nog
    dus ik dacht JA!

als je dan toch eenmaal gaat beginnen dan maar zo snel mogelijk toch?
    ik moet idd ook over twee maanden met temp kaartjes bij de dokter langskomen
    afhankelijk van de uitslag van de zwemmers word dan bekeken hoe we het aan gaan pakken

jullie ook succes!
    hou me op de hoogte
    (als je wil natuurlijk)

4. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Nou, dat klinkt allemaal hetzelfde als bij ons!
    We blijven elkaar mooi op de hoogte houden; vind ik wel erg fijn. Andere vriendinnen om me heen worden 'spontaan' (en erg snel) zwanger en bij ons helaas niet....... Is dan wel erg fijn dat ik ook het forum heb waarbij ik het een en ander kan delen! En nu helemaal nu het zo gelijk oploopt met jou, hihihi! ;)
    Tot horens! grt.

5. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    :D Goede start! Welkom hier (of misschien ben ik hier wel nieuwer dan jij, maar ik had je naam nog niet eerder gezien). Ik ben nog niet veel verder dan jij, ik weet alleen nog maar dat het ICSI wordt en voor de rest nog niets....afwachten 25 april horen we meer... Maar jullie in ieder geval heel veel succes! Liefs Ester.

6. anna26

anna26 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.008
    0
    0
    zelfstandige
    @esser

hier hetzelfde de meeste zijn de eerste of 2e maand zwanger
    ik heb 1 vriendin waar ik goed mee kan praten erg fijn
    maar zij was gelijk zwanger dus ze zegt zelf ook ze kan luisteren en steunen maar ze weet niet wat het is.
    fijn dat we elkaar op de hoogte gaan houden

@stienke

had een tijdje afstand genomen vvan het forum
    dacht dat ik er teveel mee bezig was
    maar nu vind ik het prettig om ervaringen van andere te kunnen lezen

mag ik je vragen waarom je tot 25 aptil moet wachten?

liefs anna

7. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Fijn voor je dat je zo'n positief gevoel hebt overgehouden van je bezoek aan de HA. En wat goed dat jullie meteen al deze week de zwemmertjes mogen inleveren!

Succes met alles hoor!

8. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Spannend hoor....ik wens jullie heel veel succes! :D

9. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    :) Hoi Anna! Ik wou dat ik het antwoord wist op je vraag. De eerste keer bij de fert.arts was : zaad inleveren, een week erna een gesprek: ah mooi ICSI was nog mogelijk, en nu weer op 16 april zaad inleveren en 15 april spijkers met koppen slaan zoals de arts dat zei. Dus eerlijk gezegd ik heb geen flauw benul! Ik moest die dag wel meteen bloedprikken omdat het net de 3e dag van mijn cyclus was en die uitslagen krijg ik niet als ik er achteraan bel....ik kan dus echt alleen maar in onwetendheid wachten....tenzij jij hier meer over weet, dat zou handig zijn! :) Liefs Ester.

10. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    :D huh? wat is dit nu, sorry hoor er gaat iets mis geloof ik....

11. anna26

anna26 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.008
    0
    0
    zelfstandige
    sorry wou dat ik je meer kon vertellen maar wij lopen nog een stapje achter op jullie
    maar kan me indenken dat het wachten en het onzekere vreselijk is
    (wat bedoelde je met je 2e berichtje, over dat er iets fout ging?)
    liefs anna

12. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    :rolleyes: Ha, ik bedoelde dat mijn bericht 2x geplaatst werd, ik kon dat niet meer weghalen, maar ik kon alleen nog de tekst veranderen, vandaar. Niets ernstigs gelukkig! Jammer dat jullie net een stapje achter lopen, dit wachten is inderdaad erg frustrerend en zeker als je zo weinig geduld hebt als ik. :( Maar ja, niet voor niets beschouw ik dit als een levensles in geduld, maar het is wel een hele zware les :) Wanneer horen jullie meer? Of kunnen jullie beginnen? Liefs Ester.

13. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hey anna,
    Hoe is 't meis? Las dat je vandaag dat uitslag krijgt?
    En, weten jullie al wat meer?
    Hopelijk gaat 't met je en je mannetje!
    Hier alles rustig; nog steeds niet bij de huisarts van m'n mannetje terecht gekund....poeh!
    Dan weer ziekte, dan drukte en dan is de praktijk een hele week dicht..........aarghhh!
    Maar goed, hopelijk komende week wel een plekje kunnen vinden bij de HA. Ben dat wachten nu wel beu ;)
    Tempen lukt wel aardig, maar het is wel iets waar ik nooooiiit aan zou kunnen wennen, hahaha!

Deel Deze Pagina