Pfff ik vind dat ik het lang heb volgehouden, maar ik ga het niet meer trekken. Iedereen raakt zwanger, en allemaal die korter bezig zijn dan wij. Een vriendin is afgelopen oktober gestopt...ZWANGER.. Een andere vrienden ook oktober gestopt...13 week ZWANGER Nog een vriendin heeft al een kleine is net deze maand gestopt, en was van de eerste meteen zwanger..dus zij zal ook wel zo weer ZWANGER zijn. En nog een andere die zijn ook in januari gestopt..nou je voelt hem al.. Pff ik ben dr klaar mee..iedereen is maar zwanger of heeft al een kleine..en bij ons lukt het maar niet.. Terwijl ik er juist niet meer zo mee bezig ben als in het begin.. :x:x:x:x:x:x:x:x:x ZO sorry hoor...even mijn frustratie kwijt.. BEDANKT
Snap helemaal hoe je, je voelt!! Het is niet dat je het die andere mensen niet gunt, maar zelf wil je ook zooooo graag!!! Is gewoon frustrerend! Ik merk ook dat ik heel geirriteerd reageer (in mijzelf hoor, niet naar die mensen toe, haha!!) als zich weer de zoveelste zwangere aandient in mijn omgeving. 'Heb je t al gehoord die en die zijn ook zwanger'. Tuuuuuurlijk nummero 10 en 11, lekker belangrijk denk ik dan, hahaha! Sterkte meis, hier af en toe lekker klagen en hopen dat ons snel kunnen aansluiten bij 'the lucky ones'
hallo, ik snap u volkomen, heb dat hier ook aan de hand, heb ook 2mk gehad op 13 weken,en als ge iemand ziet zegt die ,ik ben zwanger,en de volgende ik ben nog maar pas zwanger. soms denk ik dan ook ,warom zij wel en ik niet. in mijn famillie zitten er nu ook 2 nichten die allebei zwanger zijn.
Heel herkenbaar.. Zo voel ik me ook iedere keer al er om me heen "weer" 1 zwanger wordt... Ik ben de laatste tijd ook zo ontzettend jaloers op iedereen die zwanger is...
Hoi, Ik heb ook met hetzelfde gevoel gezeten. Bij ons lukte het sowieso niet op een natuurlijke manier, maar daar kwam ik pas na een tijdje achter. En dan zie je al die zwangeren om je heen waar het heel makkelijk is gegaan. Misschien is het voor jullie ook wel een idee om naar de huisarts te gaan. Er kunnen dingen zijn waardoor het bij jullie misschien ook niet op een natuurlijke manier kan, maar wat op een simpele manier op te lossen is. Dan weet je meteen waar je aan toe bent. Ik weet dat het moeilijk is om de drempel over te gaan om hulp te zoeken, maar op deze manier is het ook erg frusterend. Ik hoop dat het helpt om het van je af te schrijven.
Yep, hier ook 1... Vandaag in ronde 19 beland.... In juli een mk gehad en nu eindelijk begint mn cyclus en lichaam weer eens normaal te doen en te werken zoals 't voor de mk werkte. Maar ik baal ook elke maand weer! Manlief is nog niet klaar voor de HA, dus ik wacht op hem, als hij er klaar voor is. Ik wil hem niet pushen..
Mijn schoonzusje is bevallen in de tijd dat wij bezig zijn, heeft een miskraam gekregen met een tweede zwangerschap en is nu alweer een paar maanden zwanger voor de derde keer. Ik vind het echt super voor ze dat het bij hun zo makkelijk gaat, maar ik voelde me zo´n mislukkeling toen ze tegen me vertelde dat ze zwanger was en dat ze het pijnlijk vond om te moeten vertellen. Het laatste wat ik wil is dat mensen het zielig voor me vinden, ik wil echt niet dat ze me anders gaan behandelen.... Dat ik mezelf nou af en toe zielig vind is al erg genoeg! Groetjes Pina
hallo bij ons wil het voor een tweede kindje ook niet lukken. we zijn al sinds sept 08 bezig. ik heb vorig jaar juni een miskraam gehad met 10 weken en tot nu toe lukt het niet. en het is inderdaad heel frustrerend als je weer hoort dat iemand in je omgeving wel zwanger is. we moeten de moed niet opgeven. ik hoop dat het nu niet lang meer duurd. jullie ook allemaal succes en dat het maar snel raak mag zijn.
hier is het ook zo erg ik heb paar weken geleden een miskraam gehad en iedereen om me heen wordt zwanger ik zeg tegen iedereengewoon gefeliciteerd maar van binne doet het zon pijn
Gooi het er maar uit! Oke, het duurde niet lang voor ik zwanger raakte (september 09 gestopt) maar na 11 weken kreeg ik een miskraam dus ik ken je gevoel van ""Voor iedereen in de omgeving gaat het zo vanzelf, waarom mogen wij dit geluk niet hebben?!?!". Onze tijd komt nog, is het enige wat we kunnen denken....
ja indd maar het gevoel blijf er wel he ik gewoonklote dat het bij ons nie goed ga bij iedreen moet het gewoon ggoed gaan maar dat het mis gaan bij andere mense is vreselijk hopen dat het weer gauw lukt en het voor ons ook goed gaat
He meis, voel volkomen met je mee Om ons heen ook iedereen zo zwanger,,, als je t navraagt zijn ze heel eerlijk en schamen ze zich er zelf een beetje voor dat t zo snel lukt.. zker als je zegt dat je al richting een jaar gaat... wel een keer ervan mogen geniten maar al snel een mk. Nu weer eentje die zo zwanger is en t nog blijft.. ik kan ook even niet meer relativeren en irirteer me enorm. Ik wens je veel sterkte en een snelle zwangerschap toe.... totdan moeten we maar weer rustig afwachten.. soms is t echt niet eerlijk Liefs
Ben je al bij de huisarts geweest? Hier zijn we na 1 jaar na de huisarts geweest en loop nu al tijdje in de mmm. Zaad van manlief bevat antistoffen, waardoor het dus nooit spontaan gaat lukken. Ook hier jaloers hoor en gefrustreerd dat iedereen zo zwanger is. Alle neven, nichten enz binnen een half jaar. En wij zitten al 2,5jaar te wachten. En dan snappen mensen het soms nog niet dat je jaloers bent. Sterkte
Snap jullie allemaal! De een na de ander! En het frusteerde is dat de meeste die ik ken dat het dan nog een 'foutje' is geweest! Terwijl wij al 1000 jaar bezig zijn.. noujah zo voelt het dan! Succes allemaal, hoop snel een positief bericht te horen!
hoi meiden! wat een opluchtende topic!!! heb nog niemand gehad in mijn omgeving waar ik echt eerlijk tegen kan zijn..."ze begrijpen je niet" alhoewel....sommige mensen gelukkig WEL!! maar ook hier ierdereen om me heen "makkelijk en snel" zwanger! mn nichtje van dr 2e sinds wij bezig zijn! mn schoonzusje na 4mnd (zij heeft wel alle begrip en vond het dan ook heeeeel moeilijk om het te vertellen) mn beste vriendin na 1e x mn beide nichtjes vrij snel en vd wk bij gyn zag 2 oude klasgenootjes 1 van een 2ling per ongeluk en 1 van dr eerste kindje bij poging2...zo gemeen soms! maar hopelijk horen wij daar allemaal gauw bij!!!! toch raad ik sommige dames wel aan eens met de HA te praten...ik vond het namelijk moeilijk en onbegrijpelijk waarom bij iedereen wel en bij ons na ruim 1,5jr nog niet! meteen door naar gyn gestuurd en binnen 3mnd alle onderzoeken uitslagen ÉN iui 2x gehad!!! als we niet waren gegaan, liepen we nu nog te klooien....en nu hebben ook wij kans op een kleine!! succes allemaal en als je weer zo'n bericht krijgt en er moeite mee hebt.......remember your not the onlyone!!!
ken het ken het wordt je schijt tttttt ziek van,, een middels heb ik het naast mij kunnen leggen ondanks dat we in maand 15 zitten. maar ik wil gene kinder wagen of zwangere buiken meer zien,, zal je net zien komt er net een de hoek omlopen als je het zegt:x:x
he meis kop op !.. het komt echt goed.. ikz al de ooievaar vragen of hij mijn tomtom wilt lenen haha nee alle gekheid op een stokkie het komt echt goed meisje voor jullie komt die tijd ook all is het hel herkenbaar jij ben 8 rondes verder als ik.. ik hoop het voor je .. kuss
Dat is best snel gegaan bij jou spannende tijden. Ik was alleen al met alle onderzoeken 3 a 4 maanden bezig. Voor die tijd de uroloog gehad (heeft ons jammer genoeg 7 maanden gekost en niks bereikt). Die vond het niet nodig mij alvast door te sturen. Dus daarna weer wachten. Toen nog alle onderzoeken. Maar het kan snel gaan dat is zo. Kan ook geen kinderwagen zien hoor. En ik heb een neefje van 7 maanden. Elke keer als ik die gezien heb doet het me pijn. Mijn schoonouders heerlijk knuffelen met hun kleinzoon. Soms ook bang dat het nooit voor ons weggelegd is. Gaat in ieder geval niet makkelijk bij ons. En als je boodschappen gaat doen overal kinderwagens en kinderen om je heen.
Je bnt niet de enigste! hier ook .. en dan vragen ze altijd waarom hebben jullie nog geen kleine..( ben nog niet zo lang bezig maar ik vindhet nu al rottig..) begrijp het helemaal als je al veel langer bezig bent