Voor t eerst naar de kerk...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Riannev, 2 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charlie

Charlie Actief lid

7 dec 2012
    454
    1
    16
    Oh lastig he. Ik heb mijn zoontje de 1e wkn gewoon meegenomen in de dienst, in de maxicosi. Ik zat achterin zodat ik, als dat nodig was, weg kon lopen. Overigens bijna nooit gebeurd. Vanaf dat hij 5mnd is breng ik hem naar de crèche en ik vind het elke wk nog moeilijk haha, gelukkig komt er bij ons via de beamer een bericht als er iets is (wil de moeder van ...naar de crèche komen ]

2. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.498
    598
    113
    Gewoon doen hoor! Zo'n eerste keer is ontzettend ingewikkeld, ik heb geen woord van de preek gehoord, was alleen maar aan de kleine aan het denken!
    Bij ons laat je je mobiele nummer achter zodat er gesmst kan worden als de kleine huilt of honger heeft. Dat geeft mij wel een stukje rust! Misschien een idee voor jou?

3. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend idd.

Hier nog niet aan de orde geweest. Durfde het niet echt aan.
    Maar wilde het binnenkort ook eens gaan doen.
    Nadeel is dat ze meestal slapen van 9.30-11.00 uur en ze niet meer in de wagenbak passen... Vind t wel lastig, moet eerst maar eens gaan kijken hoe ze de crèche geregeld hebben.

4. Riannev

Riannev Actief lid

19 jan 2013
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal!! :)

Ik denk dat we het zondag maar gaan testen met alle tips die gegeven zijn... ;)

5. Riannev

Riannev Actief lid

19 jan 2013
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even als update:

Het is hartstikke goed gegaan!
    Ons vriendje was hartstikke moe dus ik dacht dan slaapt hij vast de hele dienst maar volgens de oppas vond hij alles veel te interessant om hem heen om te gaan slapen ;)

Hoe dan ook; eenmaal thuis knock-out maar....: het ging goed! :)

6. m met borisboef

m met borisboef Bekend lid

12 jan 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    hartstikke goed (geen te lange dienst waardoor jij vol zenuwen zat?)

7. Riannev

Riannev Actief lid

19 jan 2013
    235
    0
    0
    NULL
    NULL

haha nee viel mee (al heb ik wel zo'n 300x naar de deur gekeken of er echt niemand naar mij op zoek was om te zeggen dat ik naar mn kind moest) ;)

Deel Deze Pagina