Hoi allemaal, ik ben sinds augustus gestopt met de pil en heb na mijn laatste ontrekkingsbloeding nog twee bloedingen gehad. Beide keren heb ik geen typische ongesteldheidsklachten gehad en vooral bruin bloed verloren. Wel heb ik twee keer mijn eisprong gevoeld, tenminste, dat denk ik. Het waren krampjes die ik tijdens het pilgebruik nooit had, dus het zou kunnen. Mijn eerste cyclus was 30 dagen, mijn tweede 27, maar nu heb ik sinds gisteren last van allemaal vaag gerommel in mijn onderbuik. Het zijn niet mijn darmen en het voelt ook niet als ongesteldheidspijn, maar het is wel erg vervelend. Het ene moment is het een zeurend gevoel, het andere moment een pijnlijk steekje. Een heel verhaal, maar wat ik me nou afvroeg: kunnen dit nu al klachten zijn van mijn eisprong? Ik snap dat ik door het ontpillen een wisselende cyclus heb, maar is dit niet een beetje snel? Ik zal me wel weer zorgen maken om niets, maar goed, misschien dat één van jullie hetzelfde heeft gehad en me kan geruststellen. Groetjes!
yep heb precies hetzelfde meegemaakt. hoort er helaas allemaal bij. je voelt vanalles rommelenn en gekke dingen in je buik die jen ooit eerder hebt gevoeld. hoort waarschijnlijk allemaal bij het ontpillen. tenminste bij mij wel. had eerst cycles van 30 en 31 en toen ineens 74. gek lichaam hebben we toch. groetjes ingrid
Goh, dus het hoort erbij... Fijn... Ik krijg steeds meer last van mijn buik, het rommelt en borrelt, het voelt gewoon niet fijn. Maar goed, het is vanzelf gekomen, dus het gaat vanzelf weer over. Of zoals mijn moeder altijd zei: het gaat wel over voordat je een jongetje bent!