testbetrouwbaar

Discussie in 'De lounge' gestart door anoniem1985, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem1985

9 feb 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames beetje raar vraagje ik ben een week overtijd en heb 3 dage gelede een test gedaan die was negatief nu heb k weer een test gedaan van kruidvat nou gaf het 2de vakje een roze achtergrond met een licht streepje omdat de test denk iets te nat was ik d8 ik fohn heb een beetje haha en toen was ie vet roze zou dit betekenen dat ik zwanger ben?liefs c

2. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik denk dat je vraag verplaatst zal worden maar ik zal toch reageren.

ik denk dat je ff overnieuw moet testen met de juiste hoeveelheid urine en daarna ff fototje plaatsen :D

3. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Anoniem;

Denk dat je hier sowieso verkeerd zit (lounge is voor algemene onderwerpen etc.) je moet eerder onder het deel zwanger of zwanger worden zijn.

Daarnaast lijkt een test me niet echt betrouwbaar als je eerst denkt dat hij te nat is en vervolgens met de fohn erop losgaat..

Ik zou gewoon even een paar dagen wachten en dan nog een kruidvat testje doen. Als je bang bent teveel urine te gebruiken; urine opvangen en de test erin houden zoals de bijsluiter zegt. Daarna echt even je geduld nemen en dan op tijd aflezen + direct een foto ervan maken. Zo kun je als je het weer niet zeker weet de foto hier plaatsen en dan kan ieder zijn mening geven.

Ik denk dat weinig van ons door het beeldscherm heen kunnen zien of je test positief of negatief was. Maar met een fohn erop losgaan is zeker niet echt iets wat zou moeten werken..

Succes ermee!

4. anoniem1985

9 feb 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke zal er in het vervolg op letten waar ik het plaats ben nieuw Dat begrijp ik zelf ook wel dat het niet ech handig was maar was zo nieuwsgierig en hij gaf aan dat hij een licht roze achtergrond had met een streepje er in k d8 als ik het nou fohn ga die roze achtergrond weg en toen zag je die dikke roze streep kome maar ieder geval bedankt voor rezctie ik ga er zeker 1 0p nieuw doen
    liefs c

Deel Deze Pagina