Ja, de huisarts begon direct over een mogelijke miskraam en dat als er stolsels komen ik direct langs moet komen. Heb op aanraden van iemand op de zwangerschaps chat ook een verloskundige praktijk gebeld en zij zei dat het waarschijnlijk oud bloed is omdat het donker van kleur is. Misschien is het innesteling. Rustig aan doen en goed in de gaten houden. Ik blijf positief! Ik heb haar vanmiddag weer gesproken en we hebben zelfs een afspraak gemaakt voor de 1ste termijnecho en gesprek. Maar dat duurt nog heeeeeeeel lang: 23 oktober! Wou dat het al zover was..hihi. Iemand van jullie ook wel eens zoiets gehad?
Gefeliciteerd! Ik ga ervan uit alles gewoon goed gaat bij jou hoor! Zelf heb ik het niet gehad maar je hoort het vaker. Er is op internet veel te vinden, je kunt bijvoorbeeld kijken wat je beter niet meer kunt eten. Ik was/ben ook erg onzeker, a.s. donderdag de 1e echo hoop dat alles goed is en dat ik al die tijd voor niks onzeker ben geweest
Gefeliciteerd! Ik weet sinds vorige week dinsdag dat ik zwanger ben en het is nu nog steeds erg onwerkelijk allemaal haha. Ik doe niks anders dan de hel dagen over de ontwikkeling van ons kindje lezen.. Maar geniet er ook elke minuut van de dag van en dat moet jij ook maar gewoon gaan doen! Heerlijk toch het idee van een kleine in je buik liefs,
Van harte gefeliciteerd. Dit is een onderdeel speciaal voor felicitaties. Je kunt hier babbelen met meiden die net zo ver zijn als jij: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=106428 Elmo (moderator)
Nou ik ben jippie de pippie ook zwanger het is voor mij de eerste keer. Vanochtend eerste echo gehad. Het zag er allemaal goed uit. Voldoende vruchtwater en het hartje klopte al stevig. Echt super om te zien! Ik ben nu 8 weken en drie dagen en ben 2 mei uitgerekend. Over 4 weekjes weer terug komen. Volgens de verloskundige is met het oog op hoe het vruchtje er nu uitziet en de krachtige hartslag, de kans dat het nu nog fout gaat maar zo'n 3%. Ik weet niet of dat meer voor de geruststelling werd gezegd, maar zoja, dan helpt het wel een beetje (ik was erg bang dat het allemaal niet goed zou gaan). Ik voel me nu een stuk beter en had het apparaat wel mee naar huis willen nemen om continue naar het kindje te kunnen kijken..hihi helemaal happy de peppie dus
Ga ik doen. Even op zoek naar de juni-mama's. Weet ik bij de 1e echo wanneer ik precies uitgerekend ben? Of weet je dat nooit? Liefs, Roos
Gefeliciteerd. Weet zelf ook pas net dat ik zwanger ben van mijn tweede kindje. Ik heb bij mijn eerste kindje een zwangerschapsdagboek gekocht, wat me goed helpte, hier kon ik lekker lezen hoe het kindje groeide, ik vond het geweldig. Heb bij mijn eerste kindje met 6 weken het verteld tegen mijn ouders en schoonouders, zeker omdat je dan iemand hebt om erover te praten en mocht het fout gaan (helaas die kans is er ook) heb je ook iemand om op terug te vallen, anders moet je vertellen dat je zwanger was en dat is volgens mij nog veel moeilijker. Verder moet je genieten van deze periode, want geloof me het is zo voorbij. Wil het zelf dit keer proberen langer voor me te houden, maar ben er bang voor dat het niet gaat lukken. Had bij mijn eerste kindje met 8 weken al een buikje dus deze keer zal het wel sneller gaan. Maarja we wahten af. Willen het wel weer op een speciale manier doen. Bij de eerste hadden we voor oma een boekje gekocht met de tekst, voor de allerliefste oma en voor opa een fotolijstje met een gedicht. Nu hebben we een t-shirt voor de jongste met de tekst 'wat stoer, ik word een grote broer". Geniet ervan.