Alsof dit niet op een slechter moment kan komen. Rond deze tijd heb ik mijn eisprong en uitgerekend gister krijg ik een schimmelinfectie!!!! Mijn vajeejee ruikt met de dag steeds iets sterker, jeukt licht en wat voor mij nieuw is dat ik weinig afscheiding heb ( normaal met de pil had ik veel en klonterig). Dat beetje was gister iets klonterig en nu waterig??! Waarschijnlijk omdat ik normaal ook zo weinig heb. Sorry beetje vies verhaal maar moet dit even van me afschrijven. Heel begrijpelijk dat mijn vriend niet wilt klussen die is als de dood dat hij iets oploopt. Kan morgen pas naar de dokter Ik baal als een stekker:x
Kun je niet gewoon de HAP bellen? Mijn zus heeft afgelopen maand 3 (!!) antibiotica kuren gehad en 1 penciline kuur voor een hardnekkige blaasontsteking maar daardoor raakte de zuurgraag in haar .... ook verstoord, dus die heeft gelijk de HAP gebeld omdat eigen dokter er niet is en die kon diezelfde middag nog een tabletje voor ophalen, hoefde niet eens langs te komen!
yoghurt op je ........ smeren en dan met een maandverbandje je onderbroek aandoen. De zuurgraad van yoghurt pakt het uitbreiden van de infectie aan.
Had ik al gevraagd of ik niet gewoon vandaag al de eitjes en een creme kon krijgen. Helaas wilde ze toch dat ik langs kwam omdat de laatste klachten uit 2008 zijn. En wil ze toch eea vragen over dat ik zo weinig afscheiding heb.
bij mij waren de tekenen van een zwangerschap :een schimmelinfectie. weet je zeker dat t dat niet kan zijn?
bij mij was dit ook een teken dat ik zwanger was. Dacht ook dat het niet kon omdat ik mijn eisprong nog niet had gehad (twee dagen later geloof ik) maar was toch echt zwanger. Zou voor de zekerheid dus wel medicatie vragen die niet schadelijk is voor een baby. Ben benieuwd....... Of je moet daarvoor geen seks hebben gehad natuurlijk.